Livsnjutaren

Min katt Melvin är bara för underbar! :D snacka om att vara totallt avslappnad!





..och vinterna är tillbaka på fulla allvar här i sthlm..jag som suktat efter vår SÅ länge nu som kommer det plötsligt två decimeter nysnö under natten och har dessutom snöat hela dagen!? N känns det som om man bor uppe i en byhåla i norra lappland när man är ute och strosar.. :P helgalet! sedan när allt smälter bort blir det översvämning och skorna läcker osm vanligt in.. :S hmm vet inte om jag gillar det direkt..snälla lilla snö, varför kunde du inte komma i december istället, lagom till jul? knasiga vädergubbe som sitter däruppe och styr..

Vart en bra dag för mig, kommit långt på boken jag håller på och läser, jag menar JAG läser en BOK, det är fasiken vart en applåd får sådant händer vääldigt sällan, men nu är jag back on track vad gäller  läsning av böcker, men jag har fortfarande grymt svårt att koncentrare mig, till och med ljudet av en klockan kan få mig på andra tankar så jag sedan efter jag läst kanske tre kapitel tänker: Vad sjutton handlar boken om nu igen? allt pga att en klockan tickat liksom..haha..dagens lilla tråkighet var självklart att Micke tvingats avliva sitt lilla marsvin.. :( usch jag vet hur det är, själv är jag en äkta "marsvins-lover" de är sådana charmtroll, piper, kurrar, visslar och har sig, enligt mig världens bästa smådjur att ha som sällskap! :D när jag flyttar hemifrån får min rumskompis/pojkvän stå ut med att jag kommer vela ha minst två par "svin" hemma, haha detta tyder ju på att jag antagligen kommer få bo själv livet ut men, tihii..

Nej mina vänner, snart är det middagsdags härhemma, denna kommer bli TUFF för mig då det är lite av "förbjudna produkter" varning, men hoppas på det bästa! :) sen bär det av till Janne för lite skitsnack och kanske garv åt programmet "Den rätte för Rosing"...Andra Avenyn blir dessvärre inte av idag, have to get home innan.. :P och även om vi inte skrattar till det programmet lovar jag er att garv blir det anyway, skratt syndromet kallas det för.. :P

Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0