Mitt lilla rugbylag

Godkväll! :D Sitter här och tänker på mina söta klassisar som de flesta har vart på resande fot nu under dagen, min mage pirrar bara för dem, hoppas allt går så himla bra för dem! <3 Blev varken korsstygn eller korsordsbok idag i Täby, jävla skitcentrum det har ju inget man söker!? :O Dock så blev det ett par chinos och ett par jeansleggins, alltid bra! Sedan var man inne på hemköp och gick vilse som vanligt, haha asså nästa gång jag går in där ska jag banne mig fråga personalen om karta och kompass.. :)

På kvällen vart det träning, hur kul som helst! Hade sällis av Jennifer på bussen in också, haha galen människa som gått upp klockan halv 7 alla dagar under hela sporlovet!? :P Iofs that's her choice..
Hemma vart det god mat, kyckling och räk nasi goreng.. :) fast jag tyckte vi kunde byta ut riset mot bulgur, even more tasteful! :D Nu har jag precis duschat, ska låta håret självtorka idag OCH utan att borsta det blött, sliter tydligen som sjutton, haha jag väntar med skräckblandad förtjusning på hur resultatet kommer se ut, jisses spegeln kommer väl gå i tusen bitar när den får se min elvis frilla.. :P sedan luktar det kokosnöt i hela huset för jag har smörjt in mig i min coconut body butter, så alldeles strax får man väl höra bror: "Är det efterätt idag?" haha..

Nej mina vänner nu ska jag kila, ska sträcka lite på ryggen innan man ska bänka sig i soffan till söndagsfilmen, nämligen tha traditionell Beck! :) Och jusste var det någon mer än jag som tyckte att Darin sjöng låten "Se på mig" så himla bra igår på melodifestivalen? Ni skulle sett hur jag såg ut, filten uppdragen till näsan, blanka ögon och sägandes: "Åhhh va fiiiiiint!" Gaash jag blir alltid så blödig när det är sådana låtar, lite kärlekskrankt kanske? :P Tihii..

Här får ni höra den iaf!



Simma lungt folks! ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

svar: vad härligt att höra! med mig är det toppen,

hehe, ja det kan vara lite läskigt också.. men det är mest kul! :)

2009-03-02 @ 11:28:59
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: malin

tack så mycket sötnos <3 :)

2009-03-02 @ 16:50:52
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0