My life sucks but I'm funky!

Sjukt vad allt suger ibland! hade ingen lust att gå upp imorse, masade mig endå ur sängen för att få i mig lite frukost, la mig sedan igen, drog täcket över huvudet och låg där tills pappa kom in i rummet och drog bort gardinerna för fönstret så ljuset trängde sig in i rummet...inte rättvist.. :S Melvin kunde inte låta mig vara heller genom att bita mig i armen och envist försöka lägga sig på min rygg när jag lite småsurt puttade bort honom, han är desperat när det gäller mat! Försökte till och med äta upp min kräftstjärtar som jag hade för upptining till lunchen..

Emmsingen min fick mig på lite andra tankar när hon ringde för att prata lite, det blev en långt samtal om melodifestivalen, lillgamla barn, misslyckade bakverk, kompisar, skola och lite annat smått och gott :) och hon ska få äran att vara med mig när jag ska köpa mig en studentklänning, bästa rådgivaren man kan tänka sig! :D Nu spelas det en massa salsalåtar på hög volym härhemma, det är nämligen far min som bänkat sig till reprisen av Let's dance..vill också kunna dansa så bra! Danskurs a la salsa nästa kanske? Tänkte även bege mig ut på en liten promenad här på eftermiddagen, få lite luft och rensa hjärnan på massa negativa tankar, sounds good to me!

Lite om igår kväll då! Då var det gala final hemma hos Janne! :D Flodan var även där och otippat nog så träffade hon på en galning på vägen dit som stod, klockan halv ått på kvällen i täckjacka i snön och grillade kött på en utomhusgrill, haha grillsäsongen är tydligen lite väl tidig iår.. ;) iaf hemma hos Janne var hennes brorsdotter Ida där och busade järnet! Hihi jag och Flodan fick varsitt gosedjur av henne också, mojsigt, I got tha monkey! :D Alla vi tre hejade jääärnet på EMD, men de kom på en hederlig 3:e plats, thank god bara att inte "Ugglan" vann, bra segrare tyckte jag det var, lite otippad bara, opera liksom, haha ska bli intressant att se.. :) Kvällen avrundades med lite tjejsnack, Rhodos, Rhodos, Rhodos, killar OCH pinsamma sakar a la utförsåkning.. :P haha, mkt rhodos dvs.. ;)


Härlig bild på Flodis och Janne i ljuvliga medelhavet! :)

Ha mys... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0