Nostalgi!

Åhh jag sitter här med värsta nostalgin! Pappa hittade en gammal Backstreet boys CD! :D Haha SÅ underbart! Så nu sitter jag här och diggar stenhårt till klassiker som Everybody, As long as you love me och If I don't have you.. Vilka schteekare de är! :) Nästa helg ska jag nog bjuda in till en äkta "Backstreet boys evening", lyssna på dem, dricka oboy, klistra en fondvägg med deras affischer och liksom feel tha 90's.. :D haha..hjärtligt välkomna!


Here you have it!

Ni kan redan få er ett litet smakprov:



Jag är banne mig 7 år på nytt! :D

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Följ gärna bloggen med bloglovin så missar du inget om THE HILLS! Allt du behöver göra är att klicka dig in på min sida och trycka på den rosa knappen på sidan, lätt som en plätt :)

2009-03-07 @ 15:32:10
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0