Onsdag!

En ny helt underbart solig och fin dag! :) älskar älskar älskar solen! man blir så mycket gladare inombords av den! annars har det vart en ganska tuff dag med många nya utmaningar för min del, men jag har klarat mig igenom allihopa så jag kan pusta ut..vart till ljuuuva Liljeholmen har man också vart, aldrig har jag uppskattat den platsen så mycket som jag gjorde idag, tacka vet jag det miljöombytet! ;) I skolan var allt som vanligt...nääästan...bara mina söta klass som saknades of course..menj ag jobbade på bra i studion med religion..dock så märktes det att jag vart borta ett tag, kom inte ihåg koden till dörren in ELLER lösenordet till min data användare så jag fick springa och jaga Trotte i hela skolan för att få ett nytt lösenord, haha.. ;( Ebbelito hjälpte mig dock lite! :)

Tränat den vanliga onsdags coren, jajamensan, träffade också på Loppis som gjorde mig lite smått överraskat, haha hon tyckte nog jag var underlig som hoppade till så av att se henne komma gåendes och säga "Hej".. :P hihi..hemma vart det middag, lax med bulgur och grönsaksröra, katterna kände självklart doften av denna havs läckerhet och skulle givetvis sitta som två fågelholkar och stirra upp på min tallrik, hallå mat ro liksom? :P

Nu på kvällskvisten har jag kollat på Diagnos okänd oh självklart idolerna Hasse och GW i "Efterlyst", bruuuschan ringe äveno ch frågade om jag + Flodan hade lust att hänka med på kryssning den 3-4 April, det kan man icke tacka nej till, lite små förberedelser inför Rhodos ya know.. ;) sen att jag ska tjäna extra pengar på att fiska upp sushi direkt från havet från båten är en annan sak, lite extra cash genom svart arbete har ju aldrig skadat right? :P

Nej nu ska jag borsta min små tänder!

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

hihi, jag åt OCKSÅ lax och bulgur igår (onsdag)!! XD

2009-03-19 @ 19:50:13
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: m

anna var e din bloggg? :O

<3 :)

2009-03-20 @ 21:13:01
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0