She will be loved



Vilket live framträdande! vilken röst! Adam är GRYM! Maroon 5 är grymma! Denna låt är grym! ;D

Idag då...inte hänt någe speciellt, samma gamla vanliga visa.. ;) fast inatt drömde jag hela tiden att jag försov mig, så ni kan ju gissa att jag var nojig på morgonkvisten, tihii.. :P men upp kom jag trots att jag fick småspringa till bussen :P var en sväng till skolan på eftermiddagen också, träffade min söta mentor och a-klassen var störig som hela tiden frågade: "Men du ska ju inte vara HÄR!?" mind yaa own buisness biatches.. :P räknade matte även idag, jisses JAG av alla personer tycker helt plötsligt om matte?? Vad är det som händer? Jag hjärta konjugat regeln forever! :D

På tunnelbanan on my way home så mötte jag en afrikansk kvinna som helt plötsligt började göra gester mot min sydafrika väska, jag fattade först ingenting men sedan så hörde jag hennes dova stämma säga: "I'm from there!" haha jag bara nickade på huvudet och log, visste inte riktigt vad jag skulle säga..stackarn, jag kanske skulle pratat lite med henne, hon såg så ensam ut...aja ångra sig gör man alltid efteråt.. :( Fick KUTA som en DÅRE till bussen, hann verkligen PRECIS innan chaffisen tänkte gasa på och köra..sen lärde jag mig en sak också på bussresan hem till berga, nämligen att ALDRIG mer dricka mjölk från en 3 dl mjölk förpackning, det guppade oh skumpade som bara den i bussen och varje gång jag skulle ta mig en klunk av den "läskande" mjölken så fick jag mig en sexig mjölk mustach.. :P mmm i LIKE! tränade på Friskis, det vanliga passet, kändes som fasiken i mina vader idag, auuutsch inte bra.. :( måste ju kunna shaka loss på morgondagens skiva vettja! :D

Nej nu är det dags att nörda sig till kvällens Dr. Phil, aldrig i mina vildaste fantasi kunde jag tro att jag skulle bli fast för det programmet..men skenet bedrar! MOHA! :D

Pussiluss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0