Snabbis

Heeej! Snart börjar Spårlöst som jag ska sitta bänkat till så det blir ett snabbt inlägg! :) Idag när det var som finast ute var man tvungen att sitta inne och se hur solen gassade på den vita snön som btw snart är all gone, mohaha! ;D vart väldigt trött idag, somnade nästan sittandes med en korsordsbok framför mig och med pennan i handen, tills slut fick jag nog och gick och vilade mig en stund innan 15-mellis, var SÅ nära att somna, men mina örhängen var så stora och klumpiga så de hindrade mig från att hitta den riktiga sleeping-feelingen.. ;) dagens största samtalsämne hos mina små "kollegor" har självklart vart melodifestivalen, ingen verkade sådär jättemissnöjd med att blondinen a la opera vann.. ;) tur tur.. 

Efteråt vart det raka vägen till Friskis för Annikas pass, love it! :) men skönt var det att komma hem, home sweet home..det luktade kyckling i hela huset, min mästerkock till bror hade vart framme och förberett middagen lite, kan iofs bero på att jag tjatade genom att skriva sms till honom angående det.. ;) haha, jag gjorde resten och det blev en smarrig kyckling pastasallad med grillade paprikor, ädelost, mandelspån, balsamvinäger, ruccola, basilika och oliver, mumsii! :D Nej nu ska jag topsa mina små trollöron med topsy, de är banne mig helt fyllda med vatten efter min kvälls dusch, hur lyckas man? NEJ nu är klockan 1 minut över vilket betyder att spårlöst börjat! :D

See yaaao!

Kommentarer
Postat av: malin

asså du är ju värsta mästerkocken Anna! :D

2009-03-17 @ 18:14:49
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0