Somliga har tur!

Alltså gud vilken natt! Jag är så himla irriterad! Bror min har studiedag idag och hade bjudit över sin "vän" hem för att sova över...själv skulle man upp klockan 6 dagen därpå, men jag kunde INTE somna när de låg och snackade och skrattade till klockan 3! :O Tillslut fick jag NOG, så jag svepte mitt täcke om mig och marscherade nerför trappen och la mig på soffan, där min feta katt Melvin låg som en utbredd matta. När jag väl lagt mig till ro och började somna in så började min kära far i rummet intill helt plötsligt dra på värsta snarkningarna.. :O haha men jag lyckades somna tillslut, 3 timmars sömn, inte illa pinkat.. ;) ehe...så jag blev lite lagom förskräckt på morgonen när jag skulle kolla mig själv i spegeln, håret helt fucked up och med påsar stora som soppsäckar under ögonen.. :P

Dagen har gått bra, men jag hade mer lust att dansa till min mp3 i vilorummet än att vila, haha.. :P Snackat med S som jag också missade, damn I'm a blind person sometimes..vi snackade om en massa pinsamma situationer vi vart med om, som när jag grät och sa till min mamma: "Ahhh du kommer inte tycka om mig mera!" ni kan gissa i vilken situation jag sa detta, hmmm ledtråd, ni vet när man blir "kvinna".. :P haha...

Som ni kanske märker är jag mycket gladare idag, wiiiie, tack för alltid får mig så glad, love it! :D<3 Nu sitter jag här, precis käkat mitt mellis, snacka om skillnad på bananer jag fått idag, den till frullen var fucking enormous medan den nu till melliset var pluttig, lite väl pluttig faktiskt.. :P nej nu ska jag nog kolla klart på en film här innan jag beger mig till bussen, och I hope that I will meet my Emmsing idag på Friskis! :D

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Hahhah undra om du kommer träffa henne:P svaret får du vid fem:P hahah Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-03-05 @ 16:10:28
Postat av: malin

ja ja älskar praktiken!!! vandrarhemmet är en del för sig dock ... ehe.. lite myror o äckligt kök med lite utrsustning... menmen , vi överlever nog :P



pussar po dig !!

2009-03-05 @ 19:31:32
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0