Us in Africa

När det är sådant skitväder som det är ute just nu så kan jag inte låta bli att drömma mig bort till Sydafrikas varma savann! :) Saknar det verkligen! Pratar med Alex tha great på msn just nu och han har gjort en bild på oss tre därifrån...wonderbart!

 

Fin va? Alex got talent! :D
Och idag är det Fredag! Wiiiiie, skönt skönt! Ska sitta bänkad med en tallrik gröt och nörda mig till finalen i Let's dance var det tänkt, GO Magnus! Andra saker som har hänt idag:

- Ett rådjur sprang in på konsum i Ljiljeholmen
- Jag upptäckte att jag var ett mattesnille
- Jag vaknade imorse av att jag skrattade..
- Vi har upptäckt att Melvin är vegetarian då han käkade bönor..
- Jag har gjort bort mig för "mannen med den omtalade morgonrocken"..

SKOJ! See yaao!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0