Tisdag right?

Heeej! :) Idag har det vart en bra dag, solen har skinit, jag har fått beröm, jag har fått flera alternativ att välja på (ni som inte vet fattar säker nada nu men, haha), jag har sovit och sluppit drömma hemska saker, jag har skrattat åt min bryta benet upplevelse tillsammans med S, jag har vart ovanligt bra på korsord OCH hör och häpna så har jag börjar acceptera mig själv ANINGENS mer, vilket känns som ett stort framsteg, halleluja! :) en bit kvar dock men varje litet framsteg ska ta till vara på.. :) det ENDA som förstörd min dag lite smått är all sorglig musik som jag lyssnar på hela tiden, blää, nej jag måste nog byta ut alla smöriga ballader och "EMO-style" låtar mot lite gladare toner, vad sägs om lite disco feevaah!? :D

Jag tror att den största anledningen till att dagen känts bra har berott mkt på det underbara vädret! Visserligen regnade det imorse, men eftermiddagen har vart HELT makalös, sol sol och sol! :D jag gick till och med av tre hållplatser tidigare på bussen på vägen hem för att ta mig en promenad hem i det ljuvliga vårvädret.. :) mys! Men nu ska jag inte säga för mkt, nästa sekund har väl vindarna vänt och det är återigen 20 minus och 5 decimeter snö.. :P men jag hoppas så mycket på att jag snart kan sätta på mig skinnjackan och mina låga converse, hade vart wonderbart! :D

Nu har jag och bror precis ätit middag, så nu har frossan satt i.. :S får nog rota fram min rosa mysiga stickade tröja och gosa ner mig i.. :) maten i dag blev en asiatisk wook med sambal oelek och jasminris, riktigt gott faktiskt! :) sedan att Melvin gjorde mig lika irriterad varje gång genom att stå nedanför min fossingar när jag håll på med maten är ju en annan visa, han magsäck måste sträcka sig från svalget till svanstippen..hehe..


Wok!

Ikväll blir det ingen traditionell "Andra Avenyn" kväll hos Janne, men det tar vi igen på torsdag då jag, hon och Flodan ska bege oss till Täby för att vara fjortisar för en timme och skrika oss hesa till EMD, haha ;D sedan ska jag ställa mig i autograf kön och säga till Danny och pojkarna: "Asså...min lillasyster som heter Anna är hemma och är sjuk och hon vill SÅ gärna ha era atuografer, så snälla kan ni skriva dem? Va? Papper? Nej nej skriv här istället (drar ner tröjan)" ibland kan man ju alltis ljuga att man har en lillasyster liksom, haha.. :P fst det sistnämnda var ju lite vulgärt, blir nog ett gammalt hederligt papper iaf.. ;)

Dagens TV-tittande ser ut på följande sätt: 19.30 - "Halv åtta hos mig", 20.00 - "Den rätte för Rosing", 21.00 - "Andra Avenyn", så det blir fullspäckat schema! :P lite tragiskt kanske..hihi..

Ha en mysig kväll! ♥

Btw jisses va jag garvar åt mina och Emmas sms, haha we have to start our own comedian show, fucking amazing! Senast igår hade vi den heta diskussionen om Milkyboy med en ros mellan framtänderna och Zlatans look-a-like som tydligen gått och blivit bög with una blondie schteekar grabb.. ;) hujedamej folk förändras, haha.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0