Ny vecka, nya tag!

Hej! Idag har det inte vart en av mina topp tre dagar precis..blir så himla frustrerad över min ångest så jag vet inte vart ja ska ta vägen, har bara lust att banka något hårt föremål i skallen eller något, gaaah jag förstår inte att det ska vara så irriterande svårt?! :O sedan har jag fallit tillbaka lite i mitt ständiga planerande känner jag, tankar hit och tankar dit, en enda röra blir det till slut och så står man där med beslutsångesten..


Älskar skånes vackra bokskogar! :) denna bild är tagen från min praktik förra våren.. :)

Iaf idag så vart det typ två timmars skola för mig på morgonen klockan 9-11, hade btw låten over the rainbow på huvudet ända sedan jag vaknade tills jag satte mig framför datorn i skolan, haha Emils fel helt enkelt, han fick mig å lyssna på den innan jag gick å la mig, inget fel med det iofs får den versionen av låten fick mig att drömma mig bort till vita sandstränder, klarblått vatten och palmer med kokosnötter i., tihii precis vad själen kan behöva! :D sedan så är det vinter nu IGEN!? helt klart deperimerande att titta ut imorse, vit snö så långt ögat nådde, visserligen så har nu det mesta smält bort, men imorgon fruktar jag för isgatan som kommer ligga som en hal kana framför mina fossingar när jag ska ta mig till bussen.. ;) aja det problemet får vänta tills imorgon right? ;)

Tänker inte ta upp min dag på mando, lämnar det...

Körde mitt vanliga pass på Friskis, jisses jag börjar kunna detta pass bättre än ledaren själv känner jag, haha...desutom var hela familjen Martinsson på Friskis samtidigt också, haha, papi och bror pumpade sina muskler på gymmet..de är ju inte lika smidiga att hoppa runt som jag gör menar jag.. haha.. :P you can call me gräshoppan..! Nu ska jag födriva en timmes tid innan veckans Spårlöst börjar, jag blir alltid så blödig av det programmet.. :')

Må gott! ♥

Kommentarer
Postat av: nattus

vad ofta du e på gymmet :) så duktiga är inte jag och milla minsann. ( med overlord är det ) han springer i sitt hjul varje natt och springer i sin boll typ varannan dag ;) Höhö :)

2009-03-25 @ 09:20:07
Postat av: Mimmi

svar: hehe okej, men skönt att ta det lite lugnt iaf. Jo, det brukar ju lätt bli så. Men snart drar allt igång, en del börjar ju redan denna vecka med sina skivor :)

2009-03-25 @ 19:17:52
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Nattus!! :D det är bara å säga till om ni vill hänka på mina hurtiga Friskis pass! we will own tha place! ;D hohoo..Overlord is tha man, jisses han kommer bli en vältränat atlet hamster i sina dar! :D

2009-03-25 @ 23:22:09
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0