Heeeeej små knasungar!

Nu på morgonen har jag ridit på ångloket Trotskij..han var oerhört pigg idag, kanske för belysningen i ridhuset är utbytt, more energy to that piece of ferarri horse..det var mest dragkamp till en början, men efter x antal halvhalter fick jag någorlunda pli på honom, Tina tycke tydligen det såg bra ut och avslöjade att hon ska sätta mig på Flash next time, stallets unghäst som kan nada...ska man skratta eller gråta? hehe.. ;) men nästa lördag blir det dessvärre ingen ridning för määj för jag ska "get down on tha dancefloor" med Janne och Flodan på Birka Paradise, det är en kryssning vi talar om! :D fun fun, bara man inte lyckas med att göra ett titanic misstag och halka å hamna hängades längst med båtens reling..fast för mig lär det ju inte hända att en schteeking som Leo kommer och räddar mig, snarare en gammal påtänd gubbe som har fått för mkt alkohol i sig.. :S haha...

Sen fick jag nyligen en chock, det är fan i mig på tisdag som Jannes skiva är!! :O God damn it, jag och Flodis MÅSTE inhandla lite bröderna Fluff stuff då det är TV profil tema..Janne däremot ska vara bajen tomten, haha I will burn hennes skägg down with maah hårfön.. ;) kul kul..och jag har ont i huvudet om ni är intresserade att veta det...näää nu måste jag hoppa in i duschen, mitt hår är äckelpäckligt efter ridhjälmens åtsittande, sen blir det lunch i form av taco rester and then people, om huvudvärken get's better ska jag bege mig till Täby och kolla på inredning på indiska.. :) få se om jag hittar min heliga ko med ett rött kast märke i pannan..! :D i sånna fall blir namnet currycow :) gud va seriös jag är idag..och pappa ska tydligen äta våfflor helt plötsligt, jag menar va inte våffeldagen i onsdags?



Sen ikväll blir det ju gratis buggkurs på china kejsaren med mina show dance kompanjoner Anna och Emma (alias Flodan och Janne).. :D Vi har redan börjar tagga med Lottas klassiker: "Fyra bugg och en cocacola, spela freestyle med fräck musik!" vi måste få lite skillz inför kryssningen nästa vecka, herrejisses bara man inte blir uppraggad av något sliskig medelåldersman med extrem handsvett och jag ska aldrig nämna sånt för Emil heller: "Sånt är underbart, då kan du börja dejta honom" haha neevaah in my life! :P  nej hörreni nu har jag allt dragit ut på tiden...

En sista grej...min läskiga dröm! :O min killkompis blev indragen i en limegrön bil där en maffiaboss med svarta kläder, svarta brillor och äckligt drygt skägg körde..min lilla vän blev som besatt av honom, totallt vägrade lyssna på mig ävan fast maffiabossen var en faarlig efterlyst mördare...nää fy bövelen snacka om maktlöshet.. :S

Tjingtjong! ♥¨

Och wiihoooo Magnus vann över Laila på Let's dance!! :D:D:D What a maaaan!

Kommentarer
Postat av: malin

INTE KUL ATT LAILA INTE VANN :´(

haha, ja visst är den söt? :D

2009-03-28 @ 12:59:38
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: isa

Hej:)

Allt bra? Vad ska du hitta på ikv? :)

2009-03-28 @ 14:04:16
URL: http://isaisaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0