Papaaaya!

OJ nu fick ni inte veta vad jag gjorde igår, mohahha! Jodå chillpill här kommer en snabbis om min fullspäckade tisdag! :) Mando hela dagen, mojsigt mojsigt, det var storstädning där också så de annars grå stolarna blev helt plötsligt blå igen, whaaala, simsalabim! ;D och jag måste berätta om min lilla miss med lokaltrafiken som INTE ville mig väl idag...sedan det underliga vädret på det också, varannan minut snöstorm varannan minut sol..what liksom? kändes nästan som om jag var med i filmen "The day after tomorrow" ett tag där.. :S iaf det som hände nu då...

Jag tog buss 604 från danderyd till Täby för att inhandla en klänning som jag spanat in, innan ghde jag också kollat upp en roslagsbana som jag skulle ta hem till berga hood för att hinna hem emellan mitt sushi möte med Emmsingen min i centrum...ALLT var planerat in i minsta detalj! när jag köpt min plgg gick jag i lugn och ro ut till perrongen dör "snöstormen" var i full gång.. :S plötsligt ropar de upp i högtalarna: "Tåget är tyvätt 7 min försenat"  äsch 7 minuter det är ju inte hela världen tänkte jag...men när dessa 7 minuter hade passerat sa högtalaren ytterligare: "Tåget är nu försenat med ytterligare 10 min" NÄ fy fabian inte täntejag stå ute och frysa häcken av mig, nej nej så jag hoppade på tåget mot Stockholm Ö istället för att hoppa av vid Mörby och ta buss 624 hem istället...när jag välkom till Mörby så KOM det förbaskade Österskärs tåget som var försenat på andra sidan...jag sprang, halvt blind av all snö som yrde med de hann stänga dörrarna PRECIS föramför näsan på mig...

Suck..jag kolladepå klockan...FAN FAN FAN 5 minuter kvar innan bussen går!! Jag fick börja springa igen med väskor och hela faderullan slängandes runt mig...och så ska man självklart halka på varenda isfläck.. :S hann jag med bussen?? Svar nej, istället träffade jag på en överglad indier som helt plötsligt utan förvarning slängde ut sig: "Heeeeeeeeeeej!!!" när han såg mig, hahaha trots alla mina missar så kunde jag inte låta bli att skratta.. :P sköna människor det finns..hem kom jag iaf..men ganska sent så papi var snäll å skjutsa ned mig till centrum, där Emmsing redan stod och väntade..


Min present till Emmsing! :)

Vår sushiiiii! :D YAMMI!

Flodan och Janne! ;)

SÅ UNDERBART att träffa vännen min igen, var längesen och hon som har fyllt år och allt <3 självklart fick hon en present av mig, och GUD va hilmans gott det var med sushi!! :D smaski smaski! dundermysig middag med massa prat om allt och inget som vanligt.. :) väl hemma, så hann jag i princip slänga av mig väskan, gå på toa innan jag styrde min kosing till nästa kompis skara, nämligen Janne och Flodan.. :) underbart! vi kollade på förnedrings TV nämligen "Den rätte för Rosing" och självklart "Andra Avenyn" muuuuuuy bien! :D sen hade vi gö skoj som vanligt, me and maah biatches! Helt enkelt en underbar kväll med de tre underbaraste vännerna man kan ha! :) Puss on yaa guys! <3

Men nu är det omsdag, våffel dag och allt, men jag hinner inte alls skriva mer ska kolla på Diagnos okänd medan papi spelar Håkan Hellström på högsta volym, moha..! :P

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dig med älskling!:D <3 Super mysigt att få träffa dig! Pusshej ÄLSKAR dig<3<3<3<3

2009-03-25 @ 20:32:44
Postat av: Emmsing:D

Puss på dig med älskling!:D <3 Super mysigt att få träffa dig! :D Pusshej ÄLSKAR dig<3<3<3<3

2009-03-25 @ 20:34:13
Postat av: Anabanana :D

Awww tack sötnos! Måste göras om snarast! Pusshej ÄLSKAR dej! <3<3<3<3<3<3

2009-03-25 @ 23:20:26
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

ABSOLUT!!!!:D:D <3<3 Pusshej ÄLSKAR dig<3

2009-03-26 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0