Trotskij, what a man!

Precis ätit klart dagen lunch, vart rester, skinkstroganof med couscous och kokta morötter.. :) gott!



Jusst nu diggar man till Håkan Hellström och snackar med "danska" Malin på msn, hihi saknar den tösen! Annars är papi mitt uppe i en stor flytt, nämligen att vi två ska byta rum, jag ska alltså få hela undervångingen för mig själv! Wiie, eller nästan för mig själv iaf.. ;) Annat jag hunnit med idag då, hmm JO såklart! Ridit har jag ju gjort! Första lördagen på länge som det inte var minusgrader a la nordpolen när man skulle traska iväg på morgonen, HUR skönt som helst! På vägen dit mötte jag ett dussintal hundägare som var ute på en morgonpromenad med sina bajsnödiga hundar.. ;) det var alltså bara jag som gick själv, nästa gång funderar jag på att koppla Melvin i ett kattkoppel och köra mig en promenad till stallet, haha antagligen är det mission impossible men man måste väl försöka innan man helt ger upp..! 

Btw åter till dagens ridlektion! Hade till min stora glädje Ann som vikare då Tina var ledig och jag fick rida en enorm tidigare fälttävlans häst till pålle, nämligen ståtliga Trotskij! :D numera kallar jag honom för min bruna springare! :) han var vääldigt energisk men HELT underbar! Sedan så gjorde det inget att Ann berömde mig, wiiie man blir ju bara så lycklig inombords! "Åhh Trotskij nu är du väl glad att du fick en sådan duktig ryttare på din rygg!" så hon efter lektionen, tihii så jag kunde vandra hemåt nöjd och belåten med ett stort leende på läpparna! :)

Väl hemma försökte jag plugga ekologi, men det hela slutade med att jag somnade i sängen framför filmen "Vuxna människor", vad hände med den motivationen liksom? Nej ni, nu ska jag nog ta mig en varm mysig dusch och försöka sätta mig å plugga igen. hoppas att det slutar bättre denna gång! Och ikväll är det andra chansen, säger bara: GO BWO!

Och lite om igår kväll, det var som sagt "Let's dance kväll" men Emma och Anna.. :D jag finner inga ord, det var så himla skoj som vanligt och vi tre är banne mig svaret på crazyness! vi upptäckte också att vi för sjutton gubbar inte tittar  så mkt på vad som visas på TV, utan vi babblar ju i ett, haha.. ;) det var bara när själva utröstningen ägde rum som vi hade tid att klaga på att fel person åkte ut.. :P Niklas liksom istället för nyhets tanten? Nej det är inte rätt! :O Sjukt kul kväll med flicksen var det iaf! :D Happy family faces all the time! sedan hade vi ju kiwi-äpple-banana- och gröt time också!

Nej mina vänner, have to go to tha shower know, men HA SÅ MYS! ♥

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: hehe, det har du rätt i! Det skulle man kunna äta bra ofta för det är ju så gott! :) åh, lät som en toppen kväll. hade ni det bra? Själv tog jag det bara lugn, mös med min älskling och lite så :)

2009-03-07 @ 13:24:17
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0