Wohomba

Ingen favoritdag för min dag än så länge...visst är det Fredag, det är skönt men det har gått sådär för mig idag angående en viss sak...var nära gråten ett flertal gånger och vid en speciell enkät undersökning där jag även vart utfrågad så blev det till att gömma ansiktet i händerna.. :( inte så kul, men jag valde själv att ställa upp så lite får man tåla..hade dock en skojsig sms konversation med Janne under min vilotid, haha :P we will uppfinna a new taste of daquiri, nämligen milk dauiquiri! :) and then we will sing: Mu mu little cow do ya have some milk? Yeah yeah little man I have spenen full!" (melodin på bä bä vita lamm) eller: Who let tha cows out, mu mu mu MU!  clean like a clock som vi säger! :)

Nu ska jag snart förbereda lite middag till mig själv..quorn med quinoa majs och avocadoröra, ett litet egen påhittat recept men gott som sjutton! :D Sedan traskar jag hem till Jannesson där även Flodan ska hålla hus.. :) det blir en traditionell "skratt-kväll" a la Let's dance! :D ska bli wonderbart! Sen blir det till att sno en deciliter av Jannes mjölk också, haha värst vad detta inlägg blev "mjölkigt".. ;)


Hell yeah that is does! :D Men ser man på, är det inte lilla Milkboy? ;)

Nepp nu ska jag kilus bandilus! :)
Ha det mys allesammans!
 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0