28 dagar...

...kvar till Rhodos, that's right people! :D wiiie! Nedräkningen it's getting hotter!

"Im in löööhööööve with a fairytaaaahaaalyyy!" Ja ni, så lyder tydligen texten till vinnarlåten i årets Eurovision..är jag glad? Ärligt talat så orkar jag längre inte bry mig så mkt, blir ändå lika besviken varje år och tänker VARJE gång: "Nej NU får det vara nog, nästa år ska jag bojkotta denna urlöljiga tävling där alla grannländer röstar på varandra!" ändå sitter man där året efter och hoppas på att Sverige åtminstonde ska komma fjärde sist istället för nästa sist, hehe, någon som känner igen sig kanske? ;) Jaja jag tycker det överlag var bra låtar, men min personliga favvo blev faktiskt Rumänien, vet inte varför men den va lite "flashy".. :P sen grattis Norge, han var värdig faktiskt.. :) Pappa och jag satt dock och skämtade om Danmark av någon konstig anledning: "Vart ligger det egentligen? Är det den där smeten som ligger därnere typ under Norge? JAHA ett eget land? Är det verkligen ett land? Hmm never heard of..." :P


Rumäniens bidrag: Elena - the balkan girls, en av de bättre enligt mig.. :P

Idag är min stressfaktor på max, åhhh allt snurrar runt i skallen, bläää hur ska man hinna?? Och jag pallar verkligen inte att göra min praktik i sommar, usch någon som vill byta? hehe..men nu har jag organiserat upp allt på en lång lista så detta ska nog funka, idag ser det ut på följande vis: Plugga mikrobiolgi, MUMS looking forward to that!

Plockat bort en fästing på Melvin killen min, sedan förvandlades jag till "Anna - fästing tortyren" genom att ge den brännskador genom att hålla fast den med en pincett och hålla en tändsticka mot den och spola ned den i toaletten.. :) jag lär vara djurvän, men fästingar är hatobjekt numero uno, finns inget äckligare djur...Ok ok bärfis och bönsyrsa kanske.. :S

Du...kan jag få sockret?

Vad ska du ha det till?

Nej men jag tänkte sockra lite mer, för det smakar för beskt...

Lilla du, inte behöver du mer socker, du är redan så söt! ♥

Så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0