Aha jaa söndag igen..

Har egentligen ingen lust alls att skriva, känt mig lite nere de senast timmarna..FÖRUTOM när manv ar ute och gick i myggsvärmen med Janne and Flodis, då blir man alltid happy face! :D 2 veckor kvar till Rhodos nu tjejor! Wiie!

Vill börja med att säga GRATTIS till alla söta mammor landet runt.. :) det är eran dag idag! Sedan har jag skickat massa slängkyssar upp till himlen...var tänkt att jag skulle hitta en helium hjärtballong i täby för att släppa upp mot himlen, med de hade bara bambi och dinosar typ.. :( förlåt lilla mammsen, jag hoppas du tycke rosorna var fina <3 hon är världens finaste min mamma, ni ska bara veta hur mycket jag saknar henne, ingen kan fylla det hålrummet i mitt hjärta..jag skulle göra vad som helst i hela världen för att få tillbaka min älskling! ♥

Nu blev det känsligt..jag lämnar ämnet.

Idag då...strålande väder, har stekt på altanen tills jag luktade bränt ägg, och appropå ägg så har jag pluggat om pippiböördisar eftersom jag har prov om dem i skolan imorgon, skoj...hrmm *not*, men det är sista veckan i skolan nu innan studenten, wiiooo kämpa kämpa! :D Vart till Täby, köpte mig en ashet bikini, so now I'm ready for beach-09, I will be like an animal on the beach, RAAAWR BITE ME! :D sedan så har jag tränat spinning med Emmsing och hennes snälla mammsing.. :) det var iofs det värsta jag gjort på länge, SÅ in i helsike varmt i lokalen, kändes som om jag hade ett vattenfall längst med halsen så mkr svett rann det...freeesh! ;)

På kvällen vart det grillning med papi, Robban och lilla Cam som älskade att springa runt vårat hus..busunge! :D även denna gång vart det traditionella lejonkungen! haha jag kan typ alla repliker utantill snart.. ;) Nej nu ska jag nog sussa..kolla igenom instuderingsfrågorna till fågel innan jag släcker lampan :)

Puss på er alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0