Blondie is back!

Jag sitter här och vråltuggar stimorol sense och knäcker min rygg, intressant va?

Jag känner mig för tillfället väldigt nere, men kan inte riktigt sätta fingret på vart problemet ligger..vilket är sjukt irriterande..idag har jag iaf suttit 2 timmar i en jäkla frisör salong.. :O gud jag fick verkligen träsmak i baken och jag läste om tidningshögen jag fått placerad framför mig och och om igen.. :P men jag ska inte klaga för OJ va fräsch man känner sig när allt är färdigt.. :) mys!


Här är inte efter jag fixat håret om ni tror det.. ;P

Imorgon har jag min klasskiva på Viper inne i stan! Då bli det party party vill jag lova! :D Ska bli skoj skoj, så nu måste jag tagga upp mig själv riktigt ordentligt så jag kan visa hur man ska röra sig på ett dansgolv.. :D wiiie!

Ha en mysig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: jessan

Oh Anabanana! Du kommer va hetast ikäll om du ska va sådär pepparkaksbrun! Och nyklippt å allt eller hur var det? Fy! Låt oss andra få en chans att glänsa va ;)

2009-05-23 @ 12:53:24
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0