Centralstationen in my ass

Jag undrar om jag är den enda 08:an som hyser agg mot centralstationen??? Åkte nämligen med några från klassen till Eskilstuna idag och bläää vad jag hatar att rusa runt som en sönderstressad järv därinne och folk är som galna, puttas och knuffas, klagar och suckar.. :S Nää fy jag fick huvudvärk på en gång...och nu när jag finally är hemma så se man ju helt jäkla schleten ut, håret som ett enda fluff, påsar under ögonen och med en dunkande huvudvärk.. :S fy bövelen..

Hmm...aja dagen på Parken zoo i Eskilstuna har vart skoj, eller njaa man gjorde det bästa av situationen! :D Började med att sitta och lyssna på en föreläsning om miljöberikning, alla vart dock kissnödiga och godissugna stup i kvarten men annars bra, höhö...vart lite segt i längden men delvis intressant.. :P vår föreläsare var från skåne, så hon skojade hejvilt om sin dialekt: "En dag när jag ringde hem till mormor så sa hon: "Men gumman du pratar SVENSKA!" Mmmm man blir väl försvenskad av att bo i Eskilstuna vad jag förstår.. :P sedan vart det rundvisning i parken, lunch, ännu mera rundvisning i parken och sedan var det dags för mig att hitta en utväg för att pallra mig till tåget hem, de andra ska ju sova över där, ha grillsfest, spela brännboll och dricka vodka och grejer, men jag stannar här i berga hood och degar tänkte jag.. ;) I will be back on friday mohaha.. :P Jag och Alex töntade oss som vanligt med att komma upp med en massa galenheter, "Men hej lilla söta kissemiss....MJAAAUUUOOOOO!! (rivsår i hela ansiktet)"  haha när vi skulle berätta för dem andra förstod ingen det roliga, whhaa wonder why? ;) vi allihopa solade också efter lunchen, brownies! Sedan måste jag bara säga en jätterolig sak, vi var nämligen inne och kollade på de enorma sköldpaddorna...alla stod i en klump för att se en skymt av dem, men ingen sa något speciellt, sedan lyckades Malin K tränga sig igenom folkmassan och helt plötsligt ekade det i hela lokalen: "WOOOOOOOOOW!!!!" haha söt, lät så himla kul, she's a big turtle fan! :D

Nu orkar jag inte skriva mer, är så trött...Zzzzzzzz...ska nog vila mig på sängen, ni kan ju ana hur det kommer att sluta? John Blund is back on track! :D

Lite bilder!


Den lilla söta Flodhästen klicker-tränas för fullt.. :)

Alex gör det han är bäst på, go bitch! :D

Tre tuffa brudar, Sandra och Anneli kollar in i Thomas kamera, men Rose är mig trogen! :D

Sköldis låg och schteekte i den tropiska hettan.. ;)

Men ser man på? Vad har nu alla fått syn på?

JO den klumpiga leguanen som kraschade sönder en hel gren på trädet.. :P och så hans lilla hemliga ap-kompanjon kan man skymta också, :)

My biggest fan, gibbonapan! "Jag vill se ut som du, gå som du, duuuu uuu uuu!"

De fina antiloperna som jag redan glömt namnet på, duktigt Anna! :D

Sen när brukar jag och Freddieboy vara seriösa på bild?? Haha love it! :D
We belong on a djurpark ffs!

Den lilla über söta sandkatten som ALLA ville ha en exemplar av med sig hem.. :)

Jennypenny och jag! :)

Pussiluss!♥

Kommentarer
Postat av: sköldspaddsälskaren

hihi, jag gillar ju dem "lite" .. ^^

2009-05-14 @ 16:31:22
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0