Den är min, bara MIN! :D



Wiiie denna underbara party klänning kommer snart till mig, MUMS! :D
Och nu måste jag sussa för jagska upp klockan 5, mot Mjölby och vidare! Men jag kanske kan se Emil om jag står på tå och sträcker på mig riktigt ordentligt, det är en positiv sak iaf! <3 haha..sedan har jag ont i magen efter alla vaniljyoghurt...not good not good, hoppas pågrund av det att John Blund ger mig en extra dos sömnpulver..men enligt Milla så är han en pervers stalker, så jag vet inte...

NATTI! ♥

Kommentarer
Postat av: Milla

det är han den värsta! Pervo utan dess like! BRUTAL är ordet som beskriver honom bäst. Naknare än näcken him self ! Jag hoppas du kommer och kollar på familjedagen imorgon kl: 15 :00! DU HAR LOVAT ATT HEADBANGA ÅT MIG you know... för våran vänskapsskull! <3 HAHA!

2009-05-29 @ 18:43:36
URL: http://millz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0