Det är ikväll som the real shit is happening!

Min söta klass, b-06 ska nämligen ha skiva! :D Viper på fridhemsplan here we come! :D

It will be the moment of our lives och jag ska även ha en negervän och dansa loss med hela kvällen, nämligen Erika som också gjort spraytan :) awsome! put yaa ass up in the air! Ok om jag ska vara lite seriös ett tag nu.. :) men det ka bli skoj skoj fast för tillfället är jag av någon anledning nervös, nerverna hoppar och har sig i kroppen.. :P vad har man att vara nervös för liksom? JO kanske att psyket ska komma å hämta mig för de tror jag är en mutation av en neger OCH en albino, men annars fint! :)

Har precis kommit hem från Åkersberga centrum där jag och papi-tjullo tagit oss varsin kanelbulle med kaffe, smaskens! Och nu ska jag nog börja göra mig iordning lite, var sak på sin plats.. :) Emmsing ska ju snart droppas förbi för att åka med oss in, ruuuligt! Ska väl kanske försöka plugga lite mikrobiologi först, have to make Bettis proud ffs! :D

Och ni inne i stan! Om ni ser ett neon vitt huvud med pepparkakshud och en knallröd dräkt som haltar och sjunger introt på "infinite" högt, så kan det tänkas vara jag...snälla ni ring INTE polisen! :P

Puss! ♥ 

Och Janne och Flodis, ni har gjort mig till en facebook-nörd! Fy skääms! :O höhö

Kommentarer
Postat av: Eckis!

Ja du 6 jag på dansgolvet min vita neger :D <3

2009-05-23 @ 17:35:31
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0