En för tidig pepparkaka!

Ihhh now I'm a real brown sugaaah bitch! :D eller som jag sa innan, finally I will save myself from tha nickname "Albino biatch", because now I'm a true niggah nitch! F-f-f-foor real! :D härligt! Och Emmsingen likaså! :)

Vi virrade dock bort oss rejält där bland alla husen på kungsholmen och vi insåg tre saker: 1. Stockhlm vimlar av skumma typer som pratar nonsen med sig själva. 2. Den blå tunnelbane linjen ligger utanför civilisationen och 3. Stockholm är banne mig större än vad man kan föreställa sig! :O hihi...iaf efter de att vi ringt både till stället vi skulle till för att göra vår spraytan (eller hur det nu stavas) + eniro så hittade vi och vi snubblade in i EXAKT tidpunkt! :P haha, sedan så fick vi gå in i ett rum, klä av oss, eller njaa vi körde med trosorna på, men märken efter BH-banden ville vi skippa ;) sedan så kom det en kvinna som jobbade där och gick lös på sprayen som förvandlade oss till brunbrända gudinnor! :D "Upp med armarna, blunda, vänd dig om!" haha det kändes nästan som om man var med i armén eller liknande.. :P efteråt vart man klibbig och vi klädde på oss i slowmotion för vi var så skraja att all spray skulle trilla av å fastna på kläderna, haha men efter ett tag insåg vi att vi inte kunde stå där med badmössorna som skyddade håret på oss hela dagen...


En bild från imorse, lite blek sådär..

Ni ser ju att man blivit lite brunare right? Även fast det in real life är brunare! Kamera blixten förstör lite av stjärnglansen haha.. :P btw så är klänningen jag har på mig min studentklänning! :D Glossy glossy!

men nu ska ni få höra en annan rolig sak, när vi skulle gå ut från omklädningsrummet satt självaste Magnus Carlsson där utanför och läste någon tidning, ni vet han föredettingen i barbados och alcazar.. :O haha värsta chocken! så hade vi stått i rummet bredvis nästan halvnakna liksom, coolish! ;) inte illa pinkat, synd bar att han är bög, haha ok sorry guys jag skoja.. :P På vägen hem till berga glänste Emmsing och jag med våra gyllenbruna hudar, fast det var mindre skoj å åka hem i luffarkläder då man inte fick tillåtelse att ha på sig tajta kläder direkt efteråt.. ;) men vi bor ju på landet right?

Nu ska jag sussa lite, SÅ skönt att vara ledig imorgon! :D

Puss och Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Oh vad fint! jag funderar också på att spray tana mig! Vart gjorde du det någonstans? Blev ju skitfint! :D

2009-05-20 @ 23:34:26
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Erika

Good tell me ;) För jag vill också bli brownie :D

2009-05-21 @ 09:50:51
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: jessan

MAGNUS<333

2009-05-21 @ 15:40:18
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Emmsing:D

Så himla kul att vara brun;P. Gud vad vacker och söt du var i den där klänningen!:D<3 Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-05-21 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0