Godmorgon!

Sitter här nu lite smått besviken...men thank god att jag kollade på ridschemat INNAN jag begav mig till stallet..jag som hade sett fram emot en solig uteritt i vårvärmen men tydligen så var det teori idag.. :( Jaja lite irriterande när man gått upp en och en halv timme innan man borde och klätt på sig och allt.. :S Hmmm aja ska väl kanske ta mig en jogginrunda iaf, försöka bli av med min träningsvärk i mina höfter som gårdagens lilla tur bidrog med.. :P

Och vet ni? Idag ska det tydligen gets even hotter! :D

Alrightiruu förresten så glömde jag totally bort att berätta om gårdagens dröm när jag, Emma och Anna åkte waterski med tre brats med slickade frillor och inoljad kropp, fifan, att jag ens i en dröm kunde falla för sådana bregott paket :P Aja thank LORD att det bara var en dröm iaf.. ;) och som pricken över i:et så bröt jag armen när "min kille" gjorde en för kraftig sväng i vattnet...höhö..

Btw någon som såg humorgalan igår då? Själv höl jag på att garva ihjäl mig (ok lite överdrivet kanske) när Robert Gustavsson immiterade Per Gessle och Tony Irwing: "STRÄCK PÅ DIG OCH SLÄCK LAMPAN!" haha jisses den mannen is the fucking king of humor.. ;) Sedan vart jag lite blödig av mig, som vanligt, när jag ser alla fina barn som lever ett helvete...samtidigt blir jag så jävla arg på mig själv...man sitter där och tänker: "Åhh stackarna..." men gör man något åt det? Blir man en världsförälder och skänker ynka 100 kr i månaden?? NEJ, man borde ta mig skämmas, nästa gång då ska jag banne mig bidra med min lilla del! :) PUNKT!

Nää nu ska jag nog bege mig hörreni, resten av morgonen/förmiddagen ska nog gå åt till att jogga, sola, duscha och plugga på kattprovet...later on kommer ju min faster och kussarna på fin besök, wiie skoj skoj!¨

Och krydda i tomatsåsen vad jag vill tillbaka till Parga! <3

Fiiiiiiint!

Haha och min och Jannes sms-konversation igår..
"And when they slår upp "crazy niggah biatches" in tha lexikon, they will find a crazy picture of us brothaaa!"

So true so true...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0