Hemmakväll

Jag har drömt mardröm, vilket kanske resulterade i att jag försov mig, god damn it.. :S Usch om ni vill få rn liten inblick i vad jag drömde så handlade det om en stor bussolyka där några av mina vänner omkom, nää fy det var förjävligt! :O

Igår kväll hade jag en supermysig kväll hemma hos mig med Janne och Flodis! Vi kollade på premiären av bonde söker fru, år vindruvor, yoghurt, chokladkrispkakor och kanelbulllängd :) efter bonde programmet som var en ren succe så vart det till att sukta i taxfree katalogen inför rhodos, kolla på lyxhotell till thailand, läsa skvaller, talk some girltalk, dansa loss till Jannes urbra låtar på hennes mobil (övade på några äkta rhodos-moves) OCH tjejorna "tvingade" mig att skaffa facebook, haha så nu kommer man väl bäegis sitta som klistrad där hela dagarna.. ;) whiloo..!!









Idag ska jag klippa mig och färga håret! Sommarfin ska man bli till mogondagens skiva, whhhaaa tagga tagga! :D

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0