I mitt hjärta bor en sol..!

Tänk va humöret kan vara upp och ned ibland. Idag vaknade jag upp till en fantastikst morgon efter kvällens lilla "down under"...Solen sken och jag kände mig väldigt busig på någort sätt, haha.. ;) Tog mig en frukost tillsammans med Hugh Grant, eller njaa han var ju inte direkt närvarande på så vis, rättare sagt hade jag sällis av honom genom TV-rutan då jag valde att mysa lite till en film, nio månader, innan jag gick ut för att scheeka av vårvärmen! :D

När frullen lagt sig i magen så bytte jag om till träningskläder och begav mig ut i spåret för en härlig morgonjogging klockan 9 :) DAMN I FEEL GOOD! :D kände mig som en antilop i sina bästa år som glädjefullt skuttar runt på savannen, mums! Väl hemma hade papi precis vaknat och där kom jag intrallandesi köket och flashade lite genom att göra lite stretch övningar, you can call me hurtbulle! :D Nu har vi precis tagit fram sommarmöblerna på altanen och jag har precis kommit in efter en timmes av solandes i den schteekheta solen, wonderbart! :D Ska nog springa ut en stund igen, wiiie, damn fan vad jag känner mig oemotståndlig for the moment: nytränad, nydushad med blomsterängsdoftande hår som fluffat upp sig rejält, nyrakade ben som är lena som en babykind, papayaläppar och en fräsch solbränna med inslag av sommarfräknar på nosen....wiiiie, ibland måste man känna att självförtroendet är tiptop right? ;)

Och idag är det 1 maj vilket betyder att min kära bror fyller + Alexander den store! :D WOhooooooo GRATTIS PÅ DEM! :D och one more thing, Rhodos resan är inbetalt och klar nu, fan va skönt nu r et bara nedräkningen som är kvar! :D 44 dagar kvar!!! :D

Bye biatches! ♥



Och denna låt har jag ältat nu nästan två veckor efter Flodans skiva...haha värsta nostalgin och fasen vilken bra partylåt! :D Wiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0