I'm walking on sunshine Ohhhh ohhhh ohhhhh!!

Det är den låten jag haft på huvudet hela dagen! :O

Åhh idag var min urgulliga väninna Emmsing på besök!
Hon har ju vart på kryssning och lyxat sig med en massa behandlingar, mysigt, jag kan ju inte säga annat än att jag är avis, tihiii men det är hon SÅ värd! :D Sedan blev jag lite rörd när hon hade med sig en liten present från båten, nämligen våran favorit bath gel från Kerstin Florian som vi kärade ner oss i under våran SPA-behandling på Sturebadet vi gjorde i vintras.. :) den luktar kamomille, mums va underbart! :D



Fler skojsiga saker man gjort idag då? Hmmm JO vart till Täby med pappsen, jag köpte mig ett par asfrääniga chinos, ett par orange jeans (låter fult som stryk men nu ska allt se their hottiniess!), lämnade tillbaka en kjol och köpte en urgullig kjol, wihooo! :D Snart är det bara bikinin som saknas inför beach 09 :D Handlade mat på ICA Metro eftersom vi annars hade vart tvugna och välja Hemköp och det kändes inte som ett bra alternativ då de flesta  besök där slutar med att de får köra skallgång på oss för att vi går helt lost därinne.. :P Dock så fann vi knappt de vi sökte inne på Metro heller utan vi sprang runt en kvart i jakt enbart efter en simpel hummerfond.. :P dock kom min faster och kusin som en räddare i nöden! :D danke schöön! Sem har det blitt lite annat mys, eftermiddags solning i trädgården och en promenix med fadern min, vi tyckte vi blitt lyckligt lottade som föds i detta vackra land Sverige, höhö..

Sen för att inte glömma något viktigt, så det inte låter som om jag degar dagarna i ända så har jag pluggat! :D Wholla! Snart börjar ju humorgalan också, I wanna see I wanna SEE! :D Ha en mojsig kväll folks!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0