Inte långt kvar nu!

Toppendag..! Förutom regnet såklart...

Bara tagit det lugnt, kollat på klassikern Skärgårdsdoktorn, städat, skrattat åt Hasses försök att få mig att göra en välkomnsskylt i trä.. ;) Hell no! Har alldeles för dåliga minnen av min träslöjds karriär i grundskolan, moha spolade ner mina ritningar i toaletten, yeah man var bärgis lärarens gullegris...eller inte.. ;) även jag har mina mörka sidor.. :P

Hade tänkt att fika med Annapanna i Täby, men hon skulle jobba så det var synd...istället fick jag inkalla Emma tha man, som trots sin hemska förkylning pallrade sig till Täy för att fika med negerboll (förlåt men hon säger så), kaninballe (kanelbulle), latte och läsk.. ;) niceprice! Snacka massa gangstaah shit och kollade på folk.. :P that's our thing! Inhandlade även lite sommarkläder, flamsade runt bland underkläderna på H&M och provade asheta skor på Bianco, raaawr, ska nog köpa de där svarta pumpsen med paljetter på, fucking awsome! :D Åkte sedan hem med roslagsbanan och Emma tog denna eleganta bilden på mig:


Det ser helt seriöst ut som om jag precis vaknat, men det är sött.. ;)

Hemma vartdetträning på Friskis, medelpass, blev alldeles utom mig av lycka när Emmsingen plötsligt dök upp och skulle gå på samma pass, wiiie! Skratta och le, puss på de! :D härligt gympapass där jag sjöng med så jag nästan storknade, haha as usual.. ;) sedan klarade jag att göra näääästan alla armhävningar på benen, damn I'm getting strongaah! :) snart blir det "Pippi Långstrump" status på mig ffs! Nu ska jag chilla i soffan och bara dega var tanken, imorgon ska jag upp tidigt och åka till världens ödsligaste byhåla nämligen Mjölby/Mantorp.. :S Jag och Freddieboy ska nämligen ta körkort i fyrhjuling och snöskoter...ingen lust alls att åka dit, bläää, men det är bara att tänka "gröna kryss!"..

Btw en a-lagare började prata med mig i Täby idag:

Han (letade efter något i en papperskorg och tog upp en tidning): "Aaa...Daniel Westling har opererats.."
Jag: "Hmmm.."
Han: Det var hans pappa som gav honom en njure..."
Jag: "Hehe aha..."
Han: "Skulle din pappa göra så för dig va!?"
Jag: ...............
Han: "Va va?! Skulle han det eller? Tror du det!?"
Jag: Ja det för man väl hoppas..."
Han: Jasså du tror det alltså? Jag tycker det är starkt asså..."

Ha en mysig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Så dunder mysigt att träffa dig älskling!:D Pusshej ÄLSKAR dig<3<3

2009-05-28 @ 22:14:18
Postat av: Anabanana :D

Jaaa min lilla solstråle, du lyser alltid upp vardagen för mig! GUD alltid lika mysigt att träffa dig vännen! Pusshej ÄLSKAR dej! <33

2009-05-28 @ 23:24:54
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: malin

hihi. de va fan mysigt i mantorp på sommmaren iaf :P

lantligt hihi

ha så kul!

2009-05-28 @ 23:54:41
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0