Jag är en seg person

Usch jag har tappat lite av bloggsuget de senaste dagarna...kan bero på att jag inte mår sådär tipptopp för tillfället så jag har inte orkat lägga ner energi på att skriva..usch jag har fortfarande kroppsliga men från skivan, ont i ryggen, stel i nacken efter allt hoppandes, sedan på detta så har jag även fått en elakartad förkylning, ont i halsen, snorig och med en stickig näsa..nää fy...HOPPAS HOPPAS att jag slipper detta till min student nästa Fredag..

HERREGUD redan nästa Fredag, det pirrar i hela kroppen samtidigt som man har lite panik, alla skolarbeten liksom? men nej nej jag ska coola ner mig lite...Idag har det vart strålande väder! Jag har solat med flicksen och pratat massa skit..blev lite småröd om kinderna, thank god for that då min spraytan försvunnit ;P tänkte åka in till staden, men min stickiga näsa sa ifrån den utflykten..så jag har spenderat resten av dagen åt att plugga på mikrobiologi, lagat en mumsig fiskgryta och promenerat med min goa Flodan.. :) härligt härligt! synd att inte Jannesson kunde hänka, hon låg hemma och kurera sig..

Väl hemme vart jag utelåst, bror var hos Micke och hade INTE lagt ut nycklarna, så där stod man i duggregnet och ringde i ren panik.. :P som tur bor han inte så långt ifrån oss så bruur och jag möttes upp vid ett rödljus och växlade nycklar with each other, äkta tvillingkärlek! <3

Ne nu ska jag plugga och massera min oerhört stela nacke..

Puss i pannan! ♥

Kommentarer
Postat av: jessan

jag vill också känna tvillingkärlek;)

kanske skaffar mig en egen tvilling om några år, när jag får mer tid över :P ;)

2009-05-26 @ 23:10:36
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0