Onsdag typ

Tjingtjong! Jag har börjar undra ifall vi hamnat i stormens öga eller något? Är orkanen Gudrun på G igen eller? För idag har det blåst så in i....ursäkta att jag svär...men så in i HELVETE! :O och jag som är SÅ bästa vän med vinden *not* :S Thank  god att man vart inne den mesta delen av dagen då... :) tihi bus!

Var till skolan en sväng på morgonen, fick skriva mikrobiologi provet inne i vilorummet, haha lite skoj, kunde banne mig lagt mig ned i sängen och ritat upp alla korsningsscheman, men eftersom en tant vid namn Li-marie hela tiden hade koll på mig så vågade jag helt enkelt inte...dock så grisade jag ned som sjutton därinne när jag av misstag råkade skaka mig lös på min halvöppnade yoggi yalla, så de vart söta små yoghurtsfläckar lite här och var därinne...dessutom missadejag papperskorgen när jag skulle pricka mitt tuggummi i den, damn...renlig man är av sig! :S men jag agerade städtant efter, promise! :D Hann bara säga "Hej" och "Hejdå" till min kära klassisar, tråååkigt.. :(


Och nästa Fredag är det dags för studenten, HELT GALET! :D

På M kollade jag på någon underlig fransk film och gjorde mig ett armband för ovanlighetens skull, haha..hel jävla hög härhemma nu.. :P illa..sedan sjöng jag och Sophia Purple Rain också, underbart fin, Micke gillade våra planer på att öppna scen på pysselbordet och rocka loss.. :)

På kvällen vart det core träning på Friskis, min mage protesterade mot alla situps, men jag slog till den och bad den att "skärpa sig", så då gick det strålande! :) Väl hemma har jag plåstrat om mina små fossingar från an rad av skavsår från mina nyanvända gladiatorsandaler, blää..hehe, but I get used to it!

Nu ska jag nog mysa ner mig framför TV:en, har pluggat nu i en timme, orkar inte mer...fast vet ni vad? man kanske ska passa på att göra något bus istället nu när man är ensam hemma, papi på jobbet och bror är och bratar loss med nån vän, skoj!

Pussiluss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0