Run biatch!

Wholla! Jag springer runt som en svart liten inföding härhemma och mimar till Nelly's låt Promiscuios i enbart stor tisha och ett par strosor, haha känns väldigt mkt som en "martinsson-anda"... :D

Det är en härlig dag än så länge! Solen skiner och jag har vart ute och tagit mig en morgon jogging i den lummiga skogen (gaash det där lät som en äkta fairytale!).. :) skönt skönt, valde även att flasha lite extra med fejkbränna genom att ta på mig det vitaste linnet jag äger så det framhävdes even more.. :) en man i skogen som var ute och gick med sin vovve just "stoped and stared" ;) eller så var det bara jag som ville inbilla mig det.. :P


Jag, redo för joggingturen! :D

Har även pratat med en sliten bror som igår hade mösspåtagning ;) eller pratat och pratat det blev mest en massa oförstådda meningar då han knappt hade någon röst kvar haha..lilla bruuuur då! :P Men han hade haft skoj skoj, krök hela dagen, en lektion där alla typ var berusade på, bortschasade av polisen vid kanalen och röning på Tommy's haha what a day for him! :D Nu är den lymmeln ledig ÄNDA fram till studenten den 5 Juni, HALLÅ ORÄTTVIST!? :O 


Bror dagen efter, schleten?

Nu ska jag se vad papi har för sig ute i trädgården, jag hörde rykten om att gräsklipparen skulle fram för årets första invigning av "klippa gräsmattan", spännande! Förut hade vi ju marsvin som betade ned det mesta av gräset, så jag försöker fortfarande smöra för honom: "Aa man skulle ju spara tid om man hade marsvin..." nice try banana! :P nej nu ska jag bädda min säng, den ser förjävlig ut.. :S

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0