Supermysig dag!

Idag har det vart en jättemysig Lördag! :) På morgonen var det hoppning med pållen Maxi, gick strålande och innan vart det massa mys med pussar på mulen och morotsmums till honom, söt! :) På förmiddagen lunchade jag med papi i täby centrum, även sushi denna dag.. :) underbart! :D

På eftermiddagen så vart det en heldag med papi inne i stan :) han agerade assistent åt mig när jag sprang runt x-antal varv inne på topshop och provade kläder, vart två linnen, en tisha, en somrig kjol, en par brillz OCH mina efterlängtade gladiatorsandaler! :D wiilaaa! För att vila våra små fossingar gick vi till slutet av drottninggatan och satte oss på ett mysigt konditori och fikade med min lilla "hemläxa" för denna vecka, nämligen kanel bulle och kaffe latte, jobbigt som fan men himmelskt gott verkligen! :) Sedan avslutade vi dagen med en klassisk konsert som vi bestämt sedan länge inne på konserthuset, nämligen Göteborgs symfoni orkester.. :) kände mig dock lite missanpassad därinne men ååhhh va underbart det var, man riktigt drömde sig bort musiken, fioler, cello, blåsinstrument you named it.. :P riktigt fint! :D och man applåderade så man fick skavsår i händerna, mahaa.. :P


Ser konstigt nog inte ut som jag.. :S

Papi på fiket med kaffet i högsta hugg, självklart! :D

Kanelbulle med latte.. :)

Jag i den fina soffan :)

Jag och statyn, what a couple! :D

Såhär tomt var det ju inte hela tiden om ni undrar.. ;) haha..

Mina efterlängtade gladiatorsandaler.. :D

Then I saw Linda Rosings bobby on tha same fik som mig också, så nu ska jag och Janne och jag smöra med lite striptease till honom så vi får gratis klippning i hans hårstudio.. :P haha..underbart! :D men nu ska jag faktiskt ta mig en promenad innan eurovision song contest börjar, GO SVERIGE GO SVERIGE ! :D sedan så hoppas jag att Emil sprang skiten ur dem andra på Göteborgsvarvet också ;) gissar att han laddade upp med ett ton muffins den muffinsen :D wie!

Och jag mår illa...inte alls bra... :(

Puss på er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

åå va glad jag blir Anna :)<3

2009-05-17 @ 19:40:03
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Jessan

Duktig Anna:D Bulle är gott!!!!!

SNYGGA SKOR!:O

2009-05-17 @ 20:19:45
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0