Tisdag!

Nää vart i helsike tog solen och värmen vägen om jag får fråga? Idag har hela jag fått mig en dusch vill säga, hela håret som jag igår gjort så fint med inpackning och hela fadderullan krullade totalt ihop sig och blev alldeles stripigt och äckligt av allt regn som elakt nog damp ned från himlen.. :P Aja..vädret har väl också sina små "ups and downs".. ;)

Ingen skola för mig idag, inte för jag gråter över det särskilt mycket men det är iaf bättre än att tvingas styra sin kosing till tandläkaren vill jag lova.. :P och inte fick jag något bokmärke för besväret heller, hello there!? ;) fick stressa med att hinna med tåget från Danderyd efter jag hade tryckt i mig skorpor med marmelad och hunnit kraffsa bort alla smulor mellan tänderna med hjälpa av min kära tandborste och dess kompanjon Sensodyne tandkräm som jag så varsamt lagt ned i min väska på morgonen.. :) Före säkerhets skull så begav jag mig innan tandläkarn även till ICA för att inhandla leverpastej (till mig själv inte som gåva till tandisen om ni trodde de) OCH självklart tuggummi så ens andedräkt blev fräsch som sommar och att min tandläkare inte skulle behöva svimma pga mitt hälsobesök.. ;)


40 dagar kvar till Rhodos tjejer! :D :D

Gick bra, gummihandskar smakar gott och jag fick se mina visdomständer på röntgenmaskinen, damn they are on their way up! :D fiiiiina! dock så såg de att jag var på väg att få ett litet hål som de ska täppa till på torsdag kl 9.. :) så jävlar på tandläkarmottagningen blir man allt stammis! :D wioho! och eftersom jag bor lite ute i lantis ghettot så gick det knappt några bussar, utan jag fick kuta som om jag hade en flock bisonoxar häck i häl för att hinna med en någonlunda tidig buss.. :P

Hela eftermiddagen har jag bara degat, pluggat och kollat på "Americas next topmodel" som gick i repris.. :) nu ska jag följa med papi till centrum I think, vi ska beställa some sushi for dinnaaaah! :D AMAZING! :D

Puss och ha de! ♥

Och NEJ NEJ NEJ det är ingen Andra Avenyn ikväll, damn I'm gonna miss tha spårvagn.. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0