Tråkigt utan bild I know.. ;)

JISSES va trött jag är! Borde egentligen gå och lägga mig medsamma, men det värsta jag vet är att gå och lägga mig tidig..blä på det! anledningen till min trötthet kanske inte är så konstig, då jag enbart sovit 4 timmar inatt..men hujedamej det är inte hela livet då man fått vara med på årets mest oförglömliga skiva, eller hur? :D har även märkt att jag har världens träningsvärk i rygg och nacke efter all sdans och headbang + att min hals svider och rösten är sisådär halft borta efter all skönsång.. ;) mysmys, det gillas!

Trotsade min trötthet genom att köra en liten joggingtur i spåret med en papi som valde att skona sig själv genom att ta en promenad istället.. :) kände dock att min kroppa var aningens ur funktion, kändes typ som om fötterna var gjorda av cement.. :P men jag fixade hela varvet runt.. :P däckade dock på sängen efter stretchen...vilket resulterade i att min lilla tid som jag avlagt för pluggande av genetik försvann aningens, men NU har jag finally tagit igen det! :D

Middag avnjöt papi och jag på Åkersbergas bästa och...ja iofs enda sushiställe, gudomligt, riktig livskvalitet om du frågar mig! :D bror "svek" oss genom att åka till tösen sin, nej men jisses det är förståeligt.. :) Nu ska jag ta en kopp te och öva på parental och filial korsningar! :S ingen favorit men...

Lycka till Janne i Båstad imorgon, you will make it bro!Och hälsa fiskmåsarna i Götet från mig va!? please! ;)

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

aaw :) du är sötaste teddybear'n ever! :D

2009-05-25 @ 15:16:57
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0