Tåg och sushi, jag tackar!

Gud i gorillan, det var längesedan.. :) vart lite busy, that's why.. :P igår styrde jag min kosing till Eskilstuna igen för att delta i den sista läger dagen med klassen på parken zoo.. :) stackarna hade fått för mkt att dricka kvällen innan på grillfesten så alla satt och halvsov och klunka vatten i mängder, i pausen fick Tomat Thomas till och med säga till på skarpen: "Ni får skärpa er och hålla er vakna!" bara för han har småbarn och går och lägger sig efter bolibompa liksom haha.. :P mot slutet av dagen vart vi uppdelade i grupper för att göra lite miljöberikning, min grupp blev dock mest utnyttjad genom att skrubba sköldpaddsgaller och det enda vi fick göra som "miljöberikning" var att se på när djurskötarna la ut doftspår till komodovaranen, fun fun liksom, hur mkt lärde vi oss? :S Malin D och jag var ganska sura så vi ägnade lite av tiden åt att sola istället.. :P Tåget hem till civilisationen gick klockan 15.05, lite smårolig resa hem, Rose, Sandra och Malin K som garvade på den "tysta delen av vagnen", en godisätande Freddieboy, Alex som satt i trans med sin beyonce musik och Alexandra med världen störst sedda banan.. :P haha..

På Fredagskvällen mötte jag upp Janne och Flodan för att kolla i lite butiker och "fönstershoppa" i stan, samt avnjuta en sushi middag i kungshallarna.. :) Janne däremot körde på den berömda tacotallriken.. ;) var meningen att vi skulle se Rix FM festival i Kungsan, men det slutade med att vi gick dit, solade, kollade lite på folk och beslutade sedan att åka hemåt, haha alla var lite trötta, typiskt på en Fredag.. :) trevlig kväll med underbart sällis ändå! :D


Samling i solen efter lunchen på parken zoo.. :)



Hur var det nu med Fredriks och min seriösa sida? ;)

Skrattanfall på tåget! :D


Flodis sörplar misosoppa :D

Min mama sushi. mumsiii! :D

Jag hade egentligen en bild på mig och Janne också, men dem hade blivit helt "delade" av någon konstig anledning, så tyvärr gick de inte att publicera.. :( Och NU har jag btw köpt mig en champangefärgat studentklänning på SALT, mummaa, ni får se den sen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0