Dingdong

Heeeej...! Jag vet det vart inget bloggande för min del igår, hade en alldeles för dålig dag och dessutom kände jag mig väldigt trött och somnade ovanligt tidigt.. :O jag som är känd för att både vara nattuggla OCH morgonmänniska, vad har hänt? Hmm är väl ett ålderdomstecken antar jag, jag menar man är ju ändå inne på det sista året som tonåring.. ;)

Idag har jag åter igen vart till kära tandläkaren, ni vet stammis är man! :D Vart tvungen och borra lite och hör och häpna but I did it without någon bedövning, är man en tuff brud så är man! :) kändes inte så väldans mkt, men för säkerhets skull så bad de mig att lägga ena handen på bröstet så jag kunde vifta lite med den ifall de skulle halka till med borren och gå lös på tungan.. :P men allt gick prima och nu är mina små tänder friska och krya igen! :D men snåla var det så inte fick jag något bokmärke denna gång heller, buhuu.. ;) haha..på vägen ut mötte jag en paff Andreas som också skulle tampas med tandis doktorerna.. ;)

Sedan flodan måste jag be om ursäkt för jag inte hörde hur du ropade på mig förens långt efter, haha jag gick verkligen i min egna lilla värld och drömde mig bort till musiken, thank god att jag till slut hörde dig, annars hade man antagits som värsta dissaren, gå och kolla ned i marken samtidigt som man ruschar till tåget, haha trevlig man är! :P

Var på jätteglatt humör på mando och tog min lilla roll som clown när jag berättade en massa roliga historier för de andra som kved sig av skratt.. ;) haha, hitta strumpbyxor i jeansen liksom, vem lyckas med sådant om inte jag!? :P haha..på bussen hem hade man sällis av Janne maah man som hade schteekt runt i stan, vi pratade om vårat gangbang med Matte.. ;) don't take us serious guys..

Sedan har det vart full rulle nu på kvällskvisten, medelpass med Emmsingen, kul kul! Och hon skulle äta sushi efter, damn I'm jealous! ;) själv åt jag hemma med papi och bror, men det var tydligen bara jag som var pratsam:

Jag: Gud va vädret har vart konstigt idag!
Pappa: Aaa...
Bror: Mmm....
Jag: Jag menar det var ju jättefint på morgonen, sen mulet..
Pappa: Mmm verkligen..
Bror: .....

Tänkte, fan jag byter väl ämne då!

Jag: Det är konstigt att man först kan tycka om en låt asmkt, men sedan så lyssnar man för mkt på dem så de typ blir dåliga..
Bror: Hehe...
Pappa: Aa konstigt...
 
Haha ni kan ju gissa om jag gav upp efter ett tag..
Nu har jag blivit rättså bedövat i öronen efter att paps lyssnat på AIK:s klack på youtube, herrejisses, jag vart tvungen att höja max på volymen på TV:en för att höra någorlunda va de sa.. :P Tsss...nu ska jag kila!

Ha en mysig kväll! ♥

Och ni ska se vilka enorma bananer papi har köpt! :O Herregud lika långa som ett basebollsträ känns det som! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0