Tipptopp...glass?

Hejhopp! :D Jag har blivit beroende av disney låtar för tillfället..hehe just nu är det "Can you feel the love tonight", åhh så söt att jag vill baka kärleksmums...typ...haha ;) För övrigt har det varit en toppendag för min del! Känt mig pigg och glad, very ovanligt för att vara en måndag! :P Var till skolan på morgonen för två timmars sällskapsdjur, mysigt att prata pippifåglar och skoja med Jenny...sedan vart jag även haffad av en lite smått spydig Thomas som lät lite väl ironiskt när jag snällt frågade om tågbiljetterna till Eskilstuna:

Jag: Jo jag ska väl hämta biljetterna av dig idag...?
Thomas: Ja det vore ju bra..
Jag: Aa, kan jag ta dem nu?
Thomas: Ja det är ju bra om du har biljetter liksom, annars kan det vara svårt menar jag, eller??

Herregud sen när blev jag hans hatobjekt? haha, aja han är väl bara besviken att jag ska göra min praktik i sommar istället för nu, he will then never uppleva hur jävla bra jag va! :P mohaha på det! :D Innan jag lämnade skolan så fick jag höra de alldeles underbart ljuvliga stämmorna av Sandrornas skratt, hihi sötungar, kommer verkligen sakna deras små anfall, haha.. :P sedan så diskuterade jag och Malin om alla i klassens lita unika skratt, kul när Malin: "Nää och jag är ju VERKLIGEN INTE nån av dem!" söt! ;) gull klass, synd att man inte är där så ofta längre.. :(

Dagen på "Tha Place", gick bra, var SÅ avis på Soffis som fixat långa hår-clips typ, ska banne mig också fixa mig sådana innan studenten, damn I will have a lion man on tha flak.. ;) vart lite pysselstund med hemmagjorda ljus och grejer, mys men jag måste erkänna att jag dissade den lilla stunden för att istället ägna mig åt lite tankenötter som sudoko och korsord.. :P


Twin power for life! <33

Väl hemma har jag och bruur vart home alone, vi pratade om sommaren, skoj han ska också schteka loss på Rhodos i två veckor, men jag kunde inte låta bli att på skoj göra loser-tecknat åt honom när han berättade att dem skulle vara 8 km från staden, utan all inclusive och i någon liten ort helt off road.. ;) OCH för samma pris som vårat flashyy hotell, to bad huuuh? ;) sedan var han inte så mojsig nyss heller, han gjorde en egen version av "Känn en doft av kärleken" som jag nyss lyssnade på: "Känn en dofta av Mooooas ASS!" min katt alltså, thank lord in heaven att vi hunnit ätit middag innan han kasta ur sig de orden, haha.. :P

Nu blir det fest härhemma!
Smell yaa later! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

men aaaaaaaaaaaaaw va SÖTSÖTSÖT bild!!! :D

2009-05-12 @ 12:40:03
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0