En dag i huvudstaden

Idag har det varit underbart väder! :)

Jag har vart inne i stan med Niklas, fikat, kollat på sthlm maraton, vart på en gårdsfest som han hade VIP-inbjudan på haha.. :P och gått runt hela östermalmstorg typ.. ;) man kände sig ju lagom bratig må säga.. :P sedan så hamnade vi mitt i något jippo där en massa folk var utklädda till vampyrer och dylikt, asskumt.. :P and then haffade vi på oss x antal gratis tuggummin av människor utklädda till isbjörnan vid Kungsan, skoj skoj! Och fy bövelen va stockholm är underbart på sommaren, jag måste vara där mer i sommar och bara ha mys, picknick kanske? ;)


Vackra gamla stan!

Time for some fika!

Haha "mmmm gott" tyckte Niklas.. :P

Röda läppar och en latte.. :)

Sthlm maraton, nästa år är jag med! :D

Mm jag och Greta är goda vänninor.. ;)

Wiie happy face..

Niklas utanför sin affär...säger vi haha.. :P

De läskiga vampyrerna..

Det traditionella peace tecknet.. ;)

Och för alla ni som inte vet så var jag, Freddieboy och Jajje till mantorp igår och fixade kökort i fyrhjuling och snöskoter.. :P NU VILL JAG HA EN FYRHJULING I STUDENTPRESENT! SÅ KUL! :D hahaha..

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

haha visst e de kul o köra??? :D!

Shit va jobbigt o springa i den här värmen :S

2009-05-30 @ 21:58:59
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jajje

HAHA vi var ju bäst på att köra också! vad sägs om att vi köper en fylhjuling och delar på? =D

så blir det som vårt skilsmässobarn vi ar den varannan vecka eller nått ^^

2009-06-08 @ 00:07:22
Postat av: Anabanana :D

Haha självklart grymma var vi! :D Wohooo I'm on that idea! :D shut up and driiivee! :D

2009-06-08 @ 21:44:03
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0