Tjollahopp

Jag blir tårögd när jag tänker på alla underbara människor som har stöttat mig genom tuffa tider...vad vore jag utan er gullungar! <3 Ni är grymma! Miljoner pussar till er!

Idag har det vart en rättså fin dag för min del.. :) fast gud kunde ju iofs gärna fått hålla tätt istället för att kissa ned på oss, men även han är ju bara människa (nu kommer alla troende människor slå ner mig men..) och alla människor kissar, fucking natural! :D skitsamma nog om vädret.. :P

Vart i skolan, sprungit runt som en idiot för att haffa en massa lärare, sjungit "The Balkan Girl" men Jenny, jobbat med fågelsjukdomar samt diskuterat dödsstraff ned Sandra G och Lorena... :)

Även glassat runt inne i stan, vart vittne till en man som fick utbrott på ett gäng med fjortisar som satt på tunnelbanan och skrattade och hade sig, han fick efter en stund nog och vrålade ur sig: "MEN SNÄLLA NI VA TYSTA FYFAN!" haha alltid lika kul med folk å fän.. ;) Själv var jag i stan i jakt på en fin liten klänning, and guess what I found one + ett par frääniga jeans, skoj skoj! :D




Ser ni likeheten i färg på min nyinköpta klänning och strawberry daiqiuri, that dress is made for Rhodos ffs! :D

Hemma skippade jag och papi våra exotiska matrecept för dagen och satsade på älta svensk husman, nämligen hemmagjort potatismos med kryddig korv.. ;) diskussionsämnet under maten vart j uen självklarthet "Vad innehåller korv egentligen!?" vi kom inte fram till något rimligt resultat annat än att dagens körvar var rättså piffigt kryddade.. ;)

Nu ska jag plugga vidare på lite mikrobiologi och ni kan ju ana vilka planer jag har sen, JO SPÅRLÖST! :D och imorgon blir det en äkta kompisdag, först mysig sushimiddag med Emmsing sedan en traditionell promenix med Flodis och Janne :) Wholla! En annan sak som egentligen är helt ointressant..jag har köpt en somrigt smultron te som jag för tillfället sniffat sönder näsan på.. :O

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: malin

åå va söt o röd du kommer va på lördag! :D

2009-05-19 @ 19:15:18
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0