Bra dagar!

Ingen motivation å skriva men jag måste ju berätta lite om gårdagen.. :)

Innan jag åkte till stan för att möta Flodan så var jag en sväng till Smörkransen och fikade med Johan! :) Gotteligott och jag känner mig lite stolt över honom som lärt sig dricka latte! :D wiiie! Innan så fik jag ett "litet" eller aaa ganska stort skrattanfall inne på Kicks i centrum när jag skulle köpa schampoo...Johan ska alltid skömta å hålla på så man till slut skrattar som en gris...med inlagda nöffningar! :P Han är ju typ snaggad och började demonstrera vilket schampoo han använder: Asså jag brukar köra på denna Björn Axén, väldigt bra, man för verkligen volym i håret! Jag höll på att tappa andan av skratt så vi vart tvugna och gå därifrån innan de skulle bli tvugna att kasta ut oss..hihi.

Sedan styrde jag min kosing in till stan för att möta världens bästa Flodan :) Vi åt middag påen jättemysig italiensk restaurang i gamla stan, mitt emot vårt lilla traditionella ställe, men där kan man INTE äta utan Jannesson :) båda tog någon pastarätt med lax/havets läckerheter samt en tomatsallad, MKT MUMSIGT! :D Vi vart verkligen proppmätta! Pratade om allt möjligt, tex. att kärlek kan bidra med så jävla mkt problem osv..haha ;) sedan vandrade vi vidare och åkte mot medborgarplatsen och Göta Lejon för att se Melissa Horns efterlängtade konsert! Träffade på Flodan gamla klasskompis Nina också! :) Sedan hamnade jag i trans...hehe, nej men hennes konsert var helt jävla magisk! Den bästa jag vart på, i klass med Winnerbäcks förra året på Zinkens IP...man känner igen sig så mkt i hennes låtar! Sjukt! Helt ärligt, jag vart ledsen i ögat och visst klämda jag fram en tår då och då...men det var jag nog inte ensam om! Tiden gick så fort och när det var slut svävade både Flodan och jag på moln för en stund innan vi kom ner till jorden igen!


Melissa horn!

Dock så kom en massa jobbiga tankar tillbaka, jag hatar att sakna dig! :(

Idag då, torsdag!
Åkte imorse halvdöd till Nikita hair i Täby för att styla håret lite, toppning av håret samt färga utväxten så nu är jag helblond igen! :D FINT! mötte upp Johan som skulle fixa några papper på hans jobb, åt en sarrig lunch, jag var dock glupsk och åt upp både mitt samt Johans lilla macka som han fått till lasangen.. :D han va ashungrig innan men år typ bara halva lasangebiten, knasig kille ;) Sedan bar det av mot stan, han fick dras runt med mig när jag testade en rad av olika kläder :P och FAN va han tjatade om den där svarta bodyn med nitar på, haha...vart ju tvungen å testa den, dock så tog det hundra år innan jag fick av mig den, men det är en annan femma :P Hittade dock en jättefränig "blåsa" som jag tänkte inviga imorgon på Rhodosreunion festan på The bridge, wiie kommer bli FEST till max! :D LADDA LADDA!

Nu på kvällen har det blitt träning, min fot är BÄTTRE! WIHO! :D Nu ska vi dock inte ta ut glädjen i förskott...man vet ju aldrig...

Puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0