Bring thaa heat

Åååhhhh!! Jag drömde att jag var utomlands, låångt lååångt borta från denna kyla och mörka tid till sol, bad och party! :D Så himla fab! Längtar tills man sitter där på arlanda igen, spänd av förväntan och lycka! :) Är iofs bara 2 månader kvar tills man är där igen!

Saknar också Rhodos. VILL DIT IGEN! Hade iofs vart fjärde gången för mig då, men jag tröttnar aldrig på denna fantastiska ö! den är perfekt helt enkelt!

Usch vad jag inte ville gå upp nu imorse...känner mig lite halvdan...slemmig i halsen och lite smått snorig...hoppas det inte är svinis på G bara...låg innan jag somnade och tänkte på den där vaccinationssprutan, många blir så himla sjuka av den, jag vettefan om jag pallar att ta den faktiskt...får se vad som händer och fötter (hade ju avlidit av själva sprutan menar jag)!

Nu ska jag raspa nötterna, bädda sängen, sno lite låtar från brors dator och dansa loss en sväng runt huset innan jag åker iväg till mötet i Danderyd.

See yaaao!



SOL OCH VÄRME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0