Ångest-dag.

Usch jobbiga tankar. Jag ska ALDRIG mer uttrycka mig på följande sätt: "Nej men det känns bra, helt ärligt, jag tänker inte så mycket på det!"

Hmmmhmm...Mysig dag iaf...tog en promenad till centrum med Flodan. Hon skulle tömma sitt jobbskåp på Kvantum och sedan tog vi oss varsin fika på Smörkransen, latte, räksmörgås, kärleksmums, hallonsoda med JÄTTESUGRÖR you named it! :D jättemyspysigt! Sen fortsatte dagen på en räls: träning, dock lack på min jävla höft....MÅSTE till sjukgymnasten... :( avlämning av bror i Mörby, vi ska hälsa på han i Karlsborg på Lördag, WIIE! Schteekiga lumpargrabbar tackar man ICKE nej till...bablu! Sen vart det LAT middag på Saras grill med papi...KÖTTBULLESALLAD, sött och gott! :)

Kollat på Topmodel, Ensam mamma söker och JA Oscar är en sann ögonorgasm! Sen lite film, djävulen bär Prada...och yesbox jag har ångest inför imorgon, INTE det minsta taggad för jobb! :( JAG VILL LEKA, BUSA, BLI HÖG PÅ KAFFE, men nej nej...har ska man stå och le åt sura kunder...sökte nytt jobb idag btw, på ett mysigt konditori på Odenplan. HOPPAS!

OCH IDAG FICK AIK SM-GULD! FYFAN VA NICE! Bror min cruisade till Karlsborg med gnaget halsduken runt halsen, ere fest så ere! :D

Nu ska jag mysa.

Pussiluss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig om Oskar, varför väljer han en 37årig kärring med ungar som är 8år yngre än han själv?? :S

^^

2009-11-02 @ 23:45:30
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0