BUUUUUhu?

Igår kväll vart det Calles tacos mys med Kim, bror och papi! :) Riktigt nice om du frågar mig! Några glupska småglin knackade också på dörren lite då och då för att få sig en näve godis..vid 19.30 tiden åkte vi till kyrkogården för att tända lite ljus för mammsing och sätta dit fina blommor.. Dock så vart det lite jobbigt. inte så konstig iofs, saknar henne FÖR mycket. ♥


Bror diggar Calle's :D

Vart avsläppt hos Flodan med en fet spriteflaska i handen, FEST? Aa kanske lite! :D Senare kom även Anna L, Hanna och hennes engelska pojkvän Byron :) Alla dessa varv erkligen jätteseriösa med utklädnad medan jag själv bara hade på mig en blommig "grej" och lånade massa blomspännen att utsmycka håret med :P Första begav vi oss till en  18-årsfest i Folketshus...dock så vart vi inte så långvariga där och man kunde dessutom tro att jag å Flodan hade druckit oss redlösa såsom vi höll på att flamsla på vägen dit, men det är så det ska va! :D Kände verkligen inte igen NÅN på den där festen och dessutom var det väldigt duktiga på att spela kass musik hehe..fast när Sexy biatch kom så vart det ju några välbekanta moves :D wiiie...















Gick sedan vidare till Sandra's house där de var feeest :) trodde inte jag skulle känna igen en enda människa där men JODÅ! Sedan vart man ju lite känd som "Eriks tvillingsyster" hehe...ska man skratta eller gråta? :P Mendet var riktigt skoj att träffa på nya människor och prata lite, sedan vart jag impad av Wiks shownummer av "Eriks dans" som typ va: "Stå på ett ben och rycka lite fram och tillbaka" :P annars så gjorde jag ärldens hjälteinsats genom att hitta Jontes försvunna sko, ni skulle sett lyckan i hans ansikte, haha oförklarligt!

Sedan drog de flesta vidare till tommys, men jag Anna, Hanna och Byron valde att dra oss hemåt :) MKT trevlig kväll med härligt sällskap! :D

Nu ringde dem från jobbet också...men NEJ idag ska jag INTE jobba, Söndag = vilodag!
Ska umgås med bror och träffa Flodis, träna lite också of course! :)

Tjingpling!

OCH IDAG SKA GNAGET TA SM-GULD! DE NI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0