Huuh?

Jag förstår mig verkligen inte på dig? Det är som om du säger en sak men menar något annat...du är så himla patetisk. Om du ändå inte vill prata med mig varför gör du det då? Eller du kan väl säga något åtminstonde, då hade det blivit lättare för mig att förstå.

Och varför måste du vara så kall, jag är ju densamma som innan? Detta speglar en sida jag aldrig sett av dig och jag vet inte om du gör så för att få mig att sluta bry mig? Men om du inte vill ha med mig att göra varför kan du inte bara säga det?! För jag tänker sluta försöka prata med dig om du fortsätter vara som en känslolös vägg som allt man säger bara stöts bort ifrån. Börjar faktiskt tröttna, men jag vill inte släppa våran vänskap. Vi har redan förlorat mycket, men detta vill jag inte ska gå till spillo. Det är DÄRFÖR jag bryr mig!

Känns som om jag bara finns där när det passar för dig.

Äsch, du är ju som en rubiks kub som inte går att lösa.

Kommentarer
Postat av: Laban!

Rubiks kub går visst att lösa :)!

2009-11-19 @ 17:49:48
Postat av: Laban

Rubiks kub går ju att lösa! :)

2009-11-19 @ 18:17:37
Postat av: Anabanana :D

Haha nej laban du har fel! Vem är du btw? ;D

2009-11-19 @ 20:41:51
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Laban

Jag är barbastark :)

2009-11-19 @ 22:24:36
Postat av: Anabanana :D

Vem e du? Gissar på Hille! :D

2009-11-19 @ 22:49:28
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: .

Im Flash! AAhaahhaaaaa, saviour of the universe!

2009-11-20 @ 00:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0