Snart dags!

Usch nu mår jag illa....jag har "tröstätit" kladdkaka och druckit kopiösa mängder kaffe....ALLT för att dämpa min ångest. NOT GOOD BUT TRUE!

Mmm ska gå och stryka min skjorta, fixa med ett TON lager pennor så kunderna kan signera sina kvitton :) Aja...ses i dimman! Inte ör jag ska bli full, men jag lärde mig det uttrycket häromdagen! :D Wiiie!

Nu har tydligen Johan någe fuffens för sig också, spännande! Få se vad han planerar! :D Ha en mysig kväll, ni som är lediga och ligger hemma och myser! Jag är inte ETT DUGG avis! Eller..? :O

Pööööösss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Anna, smöra för chefen och få in mig på jobbet så ser jag till att du kommer til lhögskolan!;);)

2009-11-02 @ 22:28:40
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0