Hard work work.

GODMORGON!

Jag drömde någon hemsk mardröm om jobbet, känns sådär lagom kul när man ska jobba idag också... 19-01, faktiskt en rätt nice tid, för det lär ju inte vara värsta ruschen då :) får vi hoppas på!

Dock så är jag inte det minsta taggad inför jobb...usch, men är det pengar det handlar om så funkar det väl alltid, man trycker på den där "auto-jobb-knappen" å kööör baah! Ska väl äta middag ute I guess, alltså inte ute ute på altanen eller så, men ni fattar...annars har man väl inte så mycket att hitta på idag, bara ta det lungt och ha allmänt tråkigt. Haha OJ OJ OJ va positiv och glad jag låter för tillfället känner jag...bläää...och jag har kladdkaka hemma men vill inte äta den... :( eller innerst inne vill jag ju, men det finns ett elakt spöke som sitter på min ena axel och säger att jag INTE får..

Och jag dammsög rummet igår från dunfjädrar, tror ni inte att jag pillat ut en massa nya från täcket? ÅH PÅ MIG! och en annan sak som jag måste påpeka..drick aldrig kopiösa mängder med kaffe innan läggdags! Som jag gjorde...för det första vart jag pigg som bara den och för de andra så vart jag kissnödig stup i ett.. :O

Näää hörreni, här ska jag inte sitta länge till, ska bädda sängen, duscha och busa runt lite i huset :D

Trodde det var glömt, men tydligen inte.

Nu är det inte så långt kvar till Thaliand heller, rättare sag 79 dagar! WIHOOO vad jag längtar till sol och värme!

Simma lungt folks!

 

DRÖMTIDER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0