bläääsh

ABRAKADABRA!

Idag så har man vart till mando och pratat med Jessica, om lite allt möjligt så det var skoj! :D btw så var jag av ngn anledning jätteglad på vägen in med tåget, ingen aning varför men jag satt bara och log :D aldrig fel!

Vart även lunch i täby med Pinnen, eller Johan som man också kan kalla honom :P vi åt på Sawadee, ett japanskt ställe, jag vart grymt imponerad av hans "hålla-i-pinnar-och-äta-teknik" ;D själv så hade jag världens otur med mina nedrans pinnar, haha ALLA gick fan sönder, Johan höll på att sätta cashewnötterna i halsen av skratt när jag sprang fram och tillbaka för att hämta nya pinnar :P men gott var det! Sen gick vi runt och gjorde ingenting typ :D Johan skulle jobba klockan 15, så det var typ baah goodbye dåra! ;D

Restan av dagen har jag ägnat åt typ ingenting, men imorgon ska jag ta tag i lite grejer, typ hämta ut lönen, ringa dagiset å lite annat mojs! :P ska även fika med Jenny, wiiie så längesedan man träffa den tösen! Beställde Thaimat från emil ikväll också! Världens snabbaste leverans, men den goda maten ska bli min lurre imorgon :D dessutom fick jag det billigare, snäll pojke! :)

Nu har jag druckit mitt te, äntligen har jag börja få upp ögonen för te igen, wiiie, kollat på PH också, vilka porriga människor som bor i det huset, JISSES! :O jag känner mig såååå tråkig nu så hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0