Hallå väckarklocka??

NU BLIR JAG ARG PÅ MIG SJÄLV!!

HUR FAN LYCKAS JAG FÖRSOVA MIG??

Aja skitsamma, nu är jag uppe iaf, men måste vänta tills klockan 15.30 på att få besöka mando istället för att få det överstökat vid klockan 11.00.. :( Låg och funderade så himla länge igår innan jag somnade..undrar vad som har hänt? Suddiga jävla värld.

Och ni anar inte vilken träningsväärk jag har i ARMARNA av alla ställen...fattar inte hur det kommer sig? Måste vara de där jäkla tyngderna och självklart ska jag styla och ta de tyngsta... "Hon är stark den där tjejen!" fick man ju höra av de övriga deltagarna på coren igår, tihiii.. :P söta. Men idag får det nog bli vila, tror jag...

OCH WIIIE JAG HAR LÄRT MIG HUR MAN GÖR EN EGEN SPELLISTA PÅ SPOTIFY!! :D Så teknisk är jag..aja, nu gäller det bara att skicka spellistan till Hille så han kan mobba mig...de e baah å gilla läget! Nee nu är jag jäkligt seg...

Ska nog kila iväg en sväng å duscha.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Natta

jag vaknade vid kvart i tio, och jag börjar tio, dessutom skulle jag lämna min hund till min mormor kvart i tio :S Jag försov mig också.. :'(

2009-11-05 @ 14:27:09
URL: http://nattapatta.devote.se
Postat av: Millopillo

anabanana! vill bara säga till dig att jag tänker skriva till din facebook nu... BARA SÅ ATT DU VET! och om det är möjligt skulle jag vilja ha din katt...

2009-11-05 @ 15:27:52
URL: http://millz.devote.se
Postat av: JESSICA

WOW, anna, du är rena teknikens under!

2009-11-05 @ 18:27:30
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0