Söndagskväll

Tjohopp! VARFÖR ska det alltid vara skit på TV för....dock så missade jag Ensam mamma söker finalen, FAN också! :( hoppas på en repris...fast klockan 01.00 inatt går ju den svenska filmen Bang bang orangutang, orkar men se't?

Nu har btw bror kommit hem! :D han var jättestilig med värsta kostymen och baskern på huvudet, söting där! :) så vi har ikväll haft tårtkalas både för att han vart så duktig men också för att fira världens bästa papi på fars dag såklart! :D myspys!

Känner mig mörbultad i kroppen också...kan vart efter dagens spinningpass med Emmsing på Friskis, I don't know, det var banne mig kämpigt! :P dessutom var det som en finsk bastu därinne, fyfan! :) men vi överlevde, MÅSTE vart pga den smarriga chokladbollen som vi åt på smörkransen innan :) annars nu på kvällskvisten har jag vart ute på en välbehövd promenad med Flodan, jisses va vo klagade på ALLT verkligen, men vi kom båda fram till att det ibland kan vara skönt att få ur sig lite skit...

Nu ska jag boka några spinningpass på Friskis under den kommande veckan, ingen gympa på ett tag nu...min fot är INTE bra...förresten börjar jag känna mig lite öm i kroppen....AHHHH GE MIG VACCIN MOT SVININFLUENSAN LIKSOM!! :O


Stiligt brorsan!

TÅRTKALAS!

Puss å Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0