Cafè60

Jisses jag har haft fullt upp, jag skyller på det!

I fredags
var jag med Milla och Natta till Café60 på sveavägen i stan, ett nattcafé som är öppet till klockan 02 if yaa wonder, snacka om DRÖM! :) Fanns ju hur mkt mumsigt att välja på som helst, dock så vart det en hederlig chokladboll, natta den stackaren vart dock besviken på sin torra lussebulle så hon fick sno lite chokladboll å bisqui av mig och Milla som så snällt bjöd :D Cafeét var dock ÖVERHETT, inte det att det fanns en massa snygga killar där som oljande in sina muskulösa kroppar med chokladsmet, NEJ NEJ utan det var VARMT med stora bokstäver, så vi kunde inte sitta där alltför länge kände vi :P

Vi cruisade vidare med Nattas fräniga bil, men innan vart jag tvingad att springa segarvarv på tomma hötorget, man skämdes man jaja.."SKRIK OCKSÅ ANNA SKRIK!" :D sen att vi hamnade i kiss och bajsåldern och fick andnöd av allt skratt av en bajskorv som stack upp från någon rumpa är en HELT ANNAN SAK...den sparar vi till Dr.mugg och hans gäng I guess..IALLAFALL! sen åkte vi vidare, Natta åkte mot enkelriktat och vi höll på att frontalkrocka, vi vart förföljda av några turrar som brände förbi i värsta porschen (vi säger att det var den bilmodellen för att göra det lite mer dramatiskt), vi sjöng allsång till "Fly on the wings of love", vi stannade även vid Fiskartorp, lekta vampyrer i skogen och kastade löv samt vid naturhistoriska och lekte inbrottstjuvar, moha! OCH Natta körde in i en stolpe när hon skulle backa, men hon körde BRA! :D Man var inte rädd en sekund..OK förutom händelsen med den enkelriktade vägen men men sådant händer väl alla! :D

BRA KVÄLL WITH MAAH HOMIES!


MUMS!


Ingen kommentar på denna.. :O


Sexy biatches.


Tittut!


Såhär nagelbitande rädd var jag när Natta satta bakom ratten..

Dock så kom jag på andra tankar när jag fick kasta lite löv i skogen, bus bus!


Wiiie kasta lööööv!


Nej Natta, jag kissar INTE! ;D


Här vet jag inte vad som händer!?


Naturhistoriska riksmuseet, fint!


Heeeeeeeej!


Natta visar upp sitt rätta element!



OBS! DÖM OSS INTE EFTER BILDERNA! VI KAN VARA RÄTT NORMALA OCKSÅ!


Kommentarer
Postat av: Moskilla

haha riktigt frääänt inlägg ;)

2009-11-08 @ 19:35:18
URL: http://millz.devote.se
Postat av: JESSICA

dör skratt och glädje över bilder och informationen om cafét

2009-11-08 @ 19:43:16
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0