Hej måndag du är inte välkommen!

Johan är så himla snäll tycker jag! :) Han körde mig till Ica Kvantum så jag kunde handla lite mat, wiiie, det var skoj! :D Han var ingen trafikfara vill jag lova, men vi båda kom fram till att Kalle måste ha stämpeln "Trafikfara" på sitt körkort såsom han kör, blinkar åt vänster när han svänger till höger, jisses! ;D Han var min bärhjälp i affären också, vaddå lyx! :D Nu ska jag ringa Johan VARJE dag som jag ska handla ;) sen passade vi på att köpa varsitt tuggummipaket också...dock så lider jag av grovt missbruk så mitt paket e typ slut.. :(

Ätit pizza från pizzeria med bror idag också, FAN jag är fortfarande mätt och snacka om att vi vart rånade på pengar, två ynka pizzor för fan 150 spänn, är inte det väääldigt dyrt? I THINK SO! Opera som vanligt, en klassiker till pizza! Nu har jag precis breakat loss härhemma och fnissat lite åt brors mössval.. ;) ne men det var en söt mössa!

Nu ska jag nog tagga iväg på en promenad, dock så verkar det väldigt kallt ute så det blir att klä på sig väl.



IN YOUR FACE!

Kommentarer
Postat av: zightx

Haha, gillar att du börjat säga "Tagga iväg". :D

2009-11-09 @ 22:03:20
URL: http://www.danielblomquist.se
Postat av: Anabanana :D

Haha jag vet! :D När jag skrev det tyckte jag det kändes bekant på något sätt: "Hmm vem är det som alltid brukar säga "tagga till"? Men sen slog det mig: "JUSSTE nu kommer jag ihåg!" :D wiie

2009-11-09 @ 22:11:50
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0